
hmm...semakin aku dh npk mana tujuan aku nie semakin xsabar aku nk memiliki skyline r34..arr xkira la gtr ke x janji aku nk pki gk..cuma masa je yg menentukan..ada gk member2 ckp ko dh kawin bro,keta tu 2 pintu xsesuai..tp aku dh minat nk wat cm ner..xkira lah pintu 4 ratus juta billion ker (hihihihi) dh sbb lama aku nk benda alah tu..huhu..adoii..ada gk member aku nie ajk buat benda yg aku xsuka nk wat n menjanji kan ntt lu blh pki skyline bro..wah..janji dia mcm yeba yeba jer...mslh nya nk dpt kn sesuatu kena lah berusaha..adoii..
biasa arr manusia mn pnh puas apa yg ada kt muka bumi ni kn..hmm xpala bg aku kalo ada rezeki ada lah..hihi..tp jiwa nie boleh kaco oo kalo xdpt apa yg aku nk..pg2 xdi je dh 2 biji aku tgk ats jln..ni wt aku terburn jer..hihihi..b4 dat aku nk tunai kan dulu apa yg wajib b4 aku proceed apa yg aku minat..hmm..
p/s:: bila tahun nak pakai???ntt aku upload kalo dh pki..hahaha...
