Monday, November 29, 2010

berapa nilai diri kita???

salam..lama x update blog nie...buzy jer..huhu..hmm alhamdulilah kehidupan aku mcm biasa..setelah beberapa bulan menjalani kehidupan sebgai suami..actually di sini ada kisah yg aku sedang mengkaji n kadang2 kita sendiri xperasan apa yg berlaku...aku cuma terkilan ada sesetengah org hilang hormat terhadap kita ats sbb2 tertentu..mayb kt nie nie golongan bkn elit?bkn bos?bkn ada tanah di UK,ank tan sri,ank dato', or apa2 lg lah...rasa hormat semakin kurang dan rmi yg semakin lupa akn asl diri yg sebenar nya...kdg2 aku perasan jgk,ada orang nampak baik,tapi dah biasa memberontak,melawan dan xnak dengar ckp org hasil nya dr kajian aku hilang lah rasa hormat ats diri kita or sesape saje..setiap kehidupan di bumi hidup saling berpasangan,tapi bila timbul hilang rasa hormat ini lah terjadi, membunuh,merompak,merogol,mendera isteri anak sepupu,....ni lah dinamakan iman yg telah dikawal oleh nafsu...apabila iman dari hati hilang nafsu lah yg akan menguasai diri kita...tapi sedarkah kita,kdg2 nafsu kita selalu meluap...cth kesalahn kecil pon membuat kita tiba2 memaki org dgn kata2 kesat...aku kdg2 kesal dgn sikap sesetengah org yg mcm nie...slalu kesalahn di letakan ats bahu org lain...yg btl suma nya dia...manusia perlu di ajar di bimbing,kadang2 aku sndri perlu tunjuk ajar dan teguran...tetapi kalo dia sdh terasa diri nya pandai sgt dan rasa cukup bgs dlm apa jua yg dilakukan...go a head...aku xkesah langsung,tp jgn ada kena mengena dgn org yg aku syg..sbb ia melibatkan maruah...igt lah x akn kemana selagi ego kita semakin menebal dlm diri..aku percaya dgn setiap apa yg terjadi ada hikmah nya...ann..

p/s::tolong jgn fitnah kn sesape...aku menulis ats kajian aku sndri..wink...

Monday, October 18, 2010

18.10.2010

salam...ayok lama nya xupdate blog..smpi leh lupa lak pasword..atoii..nsb igt ler lg nk godek2 bda nie..hmm bkn apa buzy ckit ar..sakit lg..keadaan memaksa aku kekadang..adoii...aku kekadang force jer badan untuk dapat kn apa yg aku nk..kdg2 kaki aku dh bengkak mcm apa nth..skang life aku pon dh byk berubah..dulu blh nk g mn2 jek,but skang kn la bwk or tny bini dulu..barang umh alhamdulilah,ckit2 aku setle kn..huhu..deco bersama hery la ek..haha..xlama ada ank lak..kena la preparation dr awl smpn duit nie..mcm2 ntt nk beli..
smlm g ikea..beli brg umh lg..ish kalo nk ikt gaji mmg xcukup lah..nsb ada part time busnes n sub2 busnes..yg pasti mission nk tlg kluarga blm luntur dlm diri aku..slagi aku xdpt apa yg aku cr,aku akn trs kn..ahh..igt kata2 n pesan en azahar n dr azizan..mereka2 ini lah yg byk membantu aku utk lbh berani apa jua yg aku lakukan..pada kwn2 aku yg byk support aku pon thank sesangat..ntt aku update gmbr korang yer..hihi..
cukup lah kot utk hr nie..sbb tgh xda idea sgt nie..ada bda nk cite tp gmbr lak lupa nk upload msk pc..xbest ar nk cite kalo xda gmbr..huhu...

p/s:liver klh lg..arrr...

Friday, October 1, 2010

bercampur aduk..haha

selmat hr rayo..dh nk smpi penghujung raya dh kn..but aku enjoy dgn raya tahun nie..bkn 2 jer, but dgn rasa ada nk jd ayah x lama lg pon still dlm hati nie..gambo kt ats adalh kwn2 ofisku..ms nie ada jamuan raya..so sbnr nya rmi, but yg sempat ambik gmbr geng nie jelah..dr kanan shah,fahmi,khair..mcm band nasyid ar lak baris keras jer amk gmbr..hihi..warna memang xsendodon..huhu..itulah unit rakyat kt..adoi bercampur sejuk kt ofis ni ditambah plak dgn hujan diluar dan sambil dgr lagu lak membuat kn aku mls nk bergerak dr tempat duduk ku..rasa mcm nk tido jer..but GM metting blh npm kalo aku tido nie..ish...nk wt cm ner blm ada rezeki sndri nk bkk ofis sndri..kalo x selamber je aku tido nie..huahua...mcm nie nk jd bos kalo xder komitmen...lupa kn jelah...xdi lif leh lak wt hal..dh lah aku tkt32..leh lak dia stuck..mslh nya dh lah smlm ada lif jatuh kt pj..wat aku panic jer xdi..siul jer..besa ar dia kasi gimik ckit..haha..supaya jgn lupa tuhan..hmm apa lg ek..ptg2 cm nie kn goreng pisang azmi kt shah alam layan gk nie...tp jauh ar lak nk g..confirm jem ntt..kn best kalo ada delivery...kn2..ngidam cm aku lak yg ngadung kn..wink..so mls lak nk taip lg, jgn lupa buku saya yg akn kuar dipasaran bertajuk TENTANGNYA bulan depan pastikan anda dpt yer...harga nya cuma 29.90 senaskah...kalo beli dua anda akn dpt kupon kfc bernilai rm10...jika anda mahu kan nya sila lawat MPH,BOOKSTORE,GIANT,TESCO,MYDIN,KEDAI BUKU NIRWANA,POPULAR, AND semua lah kdi buku..pastikan anda dpt kn yg ori... jika anda mahu kn yer..xpon sila call P.A saya ORICK(lelaki 1/2 +gurl 1/2) utk keterangan lanjut..... kalo xda makna nya aku tipu ler..huahua...

Tuesday, September 21, 2010

bengang


adoiyai...bengang nya hr nie..(bkn lagu akim af k tajuk bengang)ni bengang btl nya..bkn apa,aku tlg org alih2 aku gk yg kn..ptt kah aku mgalah??ish...dh lah aku tlg pas2 dituduh nya aku blk..peh mmg xth malu tul org cm nie..serius aku kt org mcm nie mmg xptt ada..tgh ssh cr aku, in the end aku yg kn..xpala xda rezeki nk wat cm ner..aku doa kn ko bhgia jela...jgn harap aku nk percaya lg ckp org yg mmg siot cm 2..nk cita lbh2 pon xguna dh mmg perangai dia mcm 2 nk wt cm ner.
aku xslh kn sesape,tetapi sape x bengang kalo jd cm nie..nk maki tkt aku absorb bda bkn2 ntt...just doa kn dia berubah dh lah..nsb dlm keadaan aku bengang cm nie ada gk yg tlg...support aku..ish..2 lah beza kwn ngan sahabat..kalo rasa nk idup senang tlg lah jgn tunjuk kan sgt yg awk 2 power..org menyampah..last2 xda power mn pon,saje eksyen jer lbh...rupa nya nothing hero to zero..igt zero to hero..
hero=suka cita yg dia ada sedara pangkat power2..for what????ada aku kisah..cait
zero=mls belajar n bersusah pyh tp suka menunding jari..btl sgt hok ni..
ish ssh btl tul berurusan dgn org yg fikir dia hbt sgt...xbersabar hah ni lah jadi nya..punya lah aku tlg dia last2 aku yg dia salah kn jgk..peh sakit hati siot...ko pnya mslh aku cuba solve tup2 aku plak jd myampah..tlg lah..xpyh lah bergaul dgn org lg..pergi lah cr benda yg sesuai dgn perangai ko..
p/s: lps ni aku xkan tlg org mcm ko lg..percayalah if ko wat baik ngan aku...
(bak kata dr azizan org nom 4 pendemdam..)ni lah kelemahan aku kalo ko nk th....dh lama aku xguna sjk aku th ni kelemahan aku...salam..

Monday, September 20, 2010

rayo sakan

fuhhh...smgu aku cuti raya tanpa memikir kn mslh keje dan yg merumit kn aku..mslh nya mood mls still ada lg..apa lg wat alpha wave...makia bertambah meleleh air mata suci ku ini mengalir akibat kengantukan teramat sgt..kuih raya,rendang,kutupat,nk berjln raya rumah org still lg xhbs dlm diri ini...hihi..tp yg kurang best aku pokai bln nie...byk nya blanjer..yg best aku beraya 2 tmpt..kg bini aku n kg aku pas 2..hmm ni dh msk mood ofis..aku rasa rmi lg dlm mood beraya..hihi..kalo aku bdk lg mst best..duit raya kumpul blh beli apa aku nk..huahua...wife aku lak dlm mood prenant...nk jg baby dlm perut..so nk mkn pon kn berigt..hihi..xpa demi baby n dia gk sihat..hmm mn lg eh nk raya..yg pasti nya raya tahun nie mmg best..tahun dpn mst lg best kalo ada ank sndri..insyallah..

(mood=kurang semangat// liver klh ngan man u)adoi...

Monday, August 30, 2010

PENGUMUMAN(hapy story)

haha..gempak kn tajuk..sbnr nya nk sampaikn berita pada suma yg amk th psl blog nie..xlama lg aku akn jd ayah..haha..insyallah..aku harap kwn2 doa kn kebahagian kami sekeluarga yer...saya mintak suma doa kn yg baik utk isteri saya n bakal ank saya yer...yahoooooooo...hapy sgt dpt th keputusan nie..alhamdulilah rezeki bulan posa..aku bersyukur sgt..pasni
aku kn keja kuaat lg ar...sbb dh nk tambah org baru..2 my beloved wife, hope awk tabah yer..nn abg doa kn awk n bakal ank 2 sihat hendak nya..amin..gembira sgt dpt th result nie..ni suma rezeki dr allah swt...aku bersyukur sgt..
ish aku dh lama rupanya x update blog aku..buzy sgt bln nie..posa pon tgl 10 hr je lg..kjp nya rasa nya..hmm so baki yg tinggal ni lah nk tambah pahala lg..bila lg ek..k lah salam all....


(gambar hiasan with my wife..thank syg..)

Friday, August 6, 2010

Wednesday, August 4, 2010

tour to MAS AIRLINE

baru2 nie aku n staf ofis g MAS airlines...peh est doh g cna..jakung tul aku kt cna.mn x nya dh lah xpernah msk dlm 2...dulu masa kecik mmg ada cita2 nk jd pilot, tp sbb gayat x jadi ar..haha...(alasan malas bljar btl2 sbnrnya..)huhu..kt bwh nie ada lah ckit gmbr kngan aku kt cna..best der..moh saksikan

welcome to mas airlines..hahaha..besar dok tmpt ni..bayangan kn lah tempat repair kapal terbang kt cni..dh tentu besar kn..kuang3

tahukah anda apa nie..???ha ni lah black box yg diaorg akn cari if kapal terbang terhempah..aku igt bda nie warna itam but warna oren lak..ayok..

bergambar kek dgn model engine..haha..engine ni telah di pakai ketika perang dunia kedua dan di dapati ia nya telah terbelah dua ketika perang berlaku...besi yg tercabut itu telah terkena org asli di sekitar jamaica..beliau tlh cedera teruk dan mengakibatkan beliau demam selama 40 hari..hahaha..nube nya cerita..

jom sape nk ikt kapten hairi akn bwk anda ker L.A..huahua..ni just simulation jer..but bda nie pon dh mc real dh..simulation ni di buat utk mengurangkn kos utk pilot yg br utk training..yela kalo yg btl nya dh la minyak lg, x msk lak kalo apa2 terjadi..so for safety nie lah cara nya..tapi kapten hery 2 ada gaya lah..good luck dude..hihi..

pemandangan dari kokpit simulation...real doh..

1..2...3...say hai...hihi..nie lah barisan ofis ku yg turut terlibat visit ke mas..ish hope dpt g lg cna..org mas airlines pon sgt sporting ms kehadiran kami..apa2 pon ni lah kenangan aku yg ssh gk aku nk lupa...salam all....


Tuesday, August 3, 2010

sekadar gurauan

kalau lelaki handsome pendiam..gurl akan kt : woow cool gila
kalau lelaki x handsome pendiam..gurl akan kt : eh..perasan bagus...

kalau lelaki handsome buat jahat..gurl akan kt : nobody's perfect..blh dimaaf kan
kalo lelaki x handsome buat jahat..gurl akan kt : memang..muka pon dh mcm pecah rumah

kalo lelaki handsome dpt gurl cantik gurl akan kt : sepadan sgt
kalo lelaki xhandsome dpt gurl cantik gurl akan kt : mesti kena bomoh gurl 2..huhu..

kalo lelaki handsome penyayang binatang gurl akan kt : perasaan nya halus..penuh kasih sayang
kalo lelaki xhandsome penyayang binatang gurl akan kt : sesama keluarga mmg harus menyayangi

kalo lelaki handsome bawa bmw gurl akan kt : matching..hebat luar dalam
kalo lelaki x handsome bawa bmw gurl akan kt : bang..bosnya mn??..

kalo lelaki handsome menuang air ke gelas gurl, gurl akn kt : wah..ini baru gentleman..
kalo lelaki x handsome menuang air ke gelas gurl, gurl akn kt : naluri pembantu..memang begitu..

kalo lelaki handsome ajak chatting : cepat dibalas nya
kalo lelaki x handsome ajak chatting : ah buang masa jer layan jantan nie..



huhu...msg diats just gurauan x ada mengena dgn org lain..sekian..huhuhu..sememang nya lawak ini telah di ilham kn oleh org lain..den just memberi n menambah sedikit info...hahahuhu..

welcome to my house


ahh...lotih nya.2 hari dok mengemas rumah sewa..hmm nk wat cm ner kn dh kawin kena lah cari rumah sndri...tapi xpala asalkan aku n wife aku suka n selesa cukup setakt nie..kalo dah mampu insyallah blh beli rumah sndri dh pasni..nie pon xabs lg mengemas..byk lg brg xda..ayo..xpala slow2 ar wat.nk wat laju2 pon nk g mn..lagi pon x lama lagi dh nk posa..so aku kn lah wat mn yg ptt dulu ek der..tapi best gak duk cm nie..dulu duk bujang selamber jer xda barang sgt dlm umh..skang xcukup jer ada jer nk beli nk bg lengkap umh 2..huhu..


amcm umh sewa ku...haha..sekadar impian..jgn tertipu dgn gmbr di ats..kerana ini bukan rumah sewa ku just utk impian memiliki rumah sndri..huhu

so kepala dh ngatuk sbnr nya coz tido xcukup disebab kn mslh mengemas rumah dan kerja2 membersihk rumah..haha..ayat cm siot jer..so salam all

Wednesday, July 21, 2010

oNly u..

My Wedding


Special thanks dr saya n my wife coz attend my wedding..
18.6.2010 nikah n sanding,
kg gudang garam,
segamat, johor.
special kiss..hihi..

Majlis menyambut menantu
3.7.2010, kompleks sukan bangsar,
jln terasek,bangsar,kl

18.6.2010...dh hmpir sebulan lbh aku mdirikn rumah tangga..alhamdulilah semua nya berjln dgn lancar..sbnrya tgh boring nie...tangan asyik nk berblog jer...huahua...gmbr nie member bini aku yg wt kn, so keje aku upload jer...so kpd sesiapa yg hadir thanks a lot yek..

ah mari kt melompat..huahua..
photograher(mr farhan)...cousin aku yg amk gmbr nie, kira dia nie merangkap camera man lah..nk th g lah kt blog dia....http://www.picturesonsite.blogspot.com....kira dia ada package2 utk wedding n apa2 jela..tp aku interest sgt dgn tmpt nie...cntk sgt..cuma tmpt nie sbnrya dlarang bergmbr..sbb kami nie nk sgt amk, so kami pon dgn curi2 mengambil nya..hahaha..ok lah..ntt aku upload lg eh..tgu..zazzz..

p/s: ujan lbt pg xdi yg membuat aku msih mls utk wat keje yg beserabut nie..

Tuesday, July 20, 2010

$$$moNeY..$$



gambar kt sblh nie adalh org paling kaya dlm dunia..aku igt bill gates dh kaya, tp ada yg lg kaya dr dia..tp mcm mn diaorg leh jd hbt cm nie..kegagalan kesusahn mst dia tempoh dgn hbt nya utk nk jd org yg pling hbt dlm dunia..ops b4 dat ni lah carlos slim helu (mexico telemunikasi) dari mexico yg mencatat as$53.5 billion..mak ai..byk nya..bill gates plk dlm as$53 billion..hmm sama hbt kn..nk th yg lain search ar kt internet yer..huhu..


'the apprentice'..hmm mst rmi yg th kn..but ini lah slh satu idol aku donald john trump @ donald trump..aku kalo psl kisah dia mmg aku excited sgt nk th..byk dh aku bc psl dia n aku sgt minat sgt cr dia berfikir..gmbr sbnr x upload..amk yg nie jer..hihihi...wlpun dia x senarai dlm 20 org terkaya dlm dunia, tp aku suka dgn cr dia n tindakan dia..

ha ni xyah ckp lah..ni lah slh satu mentor yg paling aku minat skali...kalo sbt jer tan sri syed mokhtar al bukhary sape xknl..org yg ke-7 terkaya dlm msia..(kalo xsilap) huhu..byk artikel aku baca psl dia..but aku interested sgt dgn cara dia..
  • Kekayaan-rm4.16 billion ke-7 terkaya d mlsia
  • syrkt miliknya- MMC,BERNAS,DRB HICOM,Bank Muamalat(ni yg aku igt jer)ada lg tp xigt lah..
  • berniaga umur 19 dlm jual beli lembu..

nk th lbh lanjut beli lah buku psl dia eh..huhu...

salam all

gotong royong 5s

Pada 16.7.10, ofis aku tlh mgadakn gotong royong yg tlh setahun x dibuat..hihi..nie bkn apa,sbb dh mcm xcntk sgt dh suasana kt cni, yela dh tgk bda yg sama hr2 naik muak lah..so ofis aku wt lah gotong royong 2 dlm ms yg sm aku merangkak ahli pon trt serta..hahaha...


antara artis2 yg turut serta dlm program nie..hihi jgn mare..guro jer..yg pling ujung pki bj coklat nie lah en hamdan(agm aku da)..huhu...

amcm stor ok x??stylo der..keja aku megumpul kotak utk djual..

tgh mengemas stor..buzy ye kak long

posing jap lah dgn pasu masing2..huahua

rajin kn aku..aku tgh tlg fahmi campur pasir..hihi..jgn jelus yer dude...sy nie xblh tgk org ssh..mst nk tlg..hahaha...

keadaan stlh megemas...bunga2 kembali alive setelah bertahun x d usik..pasni tgk lah cm ner blk..hihihi..

ruagan stor yg br d kms kn...br tidak terjadi pembiakan benda asing yg tidak dikehendaki..cthnya sperti nyamuk,tikus,lipas,lipan,anai2,ikan kekek,askar semut,penguin..huahua

finally, ni lah pling best skali..stlh pnat buat keja...acara nie pling aku suka tlg...bacaaan doa oleh abg nazly..
apa lg mkn lah.nyum2..so (g.t) kt org yg bermula kul 9 abs kul 12.3..hr jumaar kn..kn kuar awl..uih ms nie mkn best gk..lapo lak tgk mknan nie..dh lah x breakfast pg xdi nie..apa2 pon guys..salam all..

Monday, July 19, 2010

slash set to rock at sunway

aloya kwn2..salam all..weh jom ar meramai kn majlis ke konsert slash..(gun n roses)..gila dol bkn slalu dpt g nie...aku xda kaki yg nk g nie..tiket amt memuaskn...as long dpt gk tgk real dpn mata band slash nie...ada sesape nk join sila lah beri th awl2 yer..we want rock!!!!haha...

amcm ada gaya aku x??zmn muda2 dulu aku mcm nie lah..huahua...sesape yg nk g leh lah dpt kn tiket mcm yg aku sediakn kt bwn nie yer...book sndri yer..sape cpt dia dpt..yehh...
he will perform at SUFR BEACH,sunway lagoon on august 5
tickets for slashs concert range rm378(vip),rm253 and rm183..
early bird price is rm128 and rm93
for info plez call this nom,not my nom ok...
call hotline for inquiries 03-78622000 or browse fatdeal.com.my

Thursday, July 15, 2010

IKMP's

nie gara2 ats permintaan kwn2 yg tgk gmbr2 lama ms kt perlis...ada ckit lg jer dlm pc nie..byk lg sbnr nya, tp xda ms ar nk scan...sory ek kwn2..tp nie pon kngan korang gk...haha....

"mechatronic arm gate" ha tu lah nm project 4 fyp group aku last sem kt cna...sbnr nya group aku 3 org jer farid n zam, yg lain sj jer cbuk sbb projek gempak kn..hahaha...
masa nie aku konvo...rmbt pon ala2 askar pencen jer..yg berbaju biru 2 nm dia kak ayie..tp dh ada org nya..member aku gk..huahuahua....btl x kwn2 ikm??korang mst th nya..hahaha...ish cite psl kak ayie lak..

en niza tgh ajr robotic time nie...nth dgr ke x ntah bdk2 nie..sbb bda x byk kn syer2, confirm nya dak2 dgr x dgr..hahaha..apa2 pon en niza dh jd ketua jabatan kt cna..tahniah ye cik...
ijal(senior aku)waktu nie time konvo...aku lupa nm tmpt konvo 2..but kt perlis lah...

acara pelik???ni lah 1st time aku tgk org main congkak dlm lubang tanah..kena gali n then main cm congkak biasa...ish hbs lah tangan bdk2 gurl nie...kasar dh..hihihi..gurau je eh...
antara yg menyibuk sewaktu hari sukan...org lain yg berniaga burger, org lain yg cbuk nk enter frame..huahua...

acara mkn pg b4 class time...kt org ms nie ada tokan jual ns lemak pg2..xpyh g cafe..dia lalu bwk plastik jer comfirm hbs nya..but tmpt mkn jer x sesuai ckit..yela sbls klas n sblh lg toilet..huahua...but time nie apa pon sdap sbb dh lapo..lg pon save budget ckit..rm1=2 bungkus nasi lemak+ air water cooler..huhu...dh lah ek..nie jelah yg dpt aku upload hr nie..ntt2 lah aku cuba upload lg eh..bg aku upload gmbr aku kawin lak..hihi..salam all..






Wednesday, July 14, 2010

GMI (GERMAN MALAYSIAN INSTITUTE)

FYP(final year project)

Nampak bda apa nie??ha ni lah sushi maker kalo korang nk th...
nie lah FYP aku n da geng last sem kt gmi dl...bda ni lah yg wat kt org serabut smpi mkn pun xikt time...npk senang kn kwn2..but tyn lah sesape yg bljar or kerja ngan teknologi moulding...hmm rasa lah azab nya..hihihi...but kt cni lah aku bljar mcm mn bda plastik nk produce n mau bikin nya...rupanya bkn sng nk create 1 bda mcm plastik nie..koang tahu ker cm ner beg plastik dibuat,straw,cawan plastik,kerusi plastik...n agk2 korang berapa harga sebiji acuan nk buat bda2 2..hmm...xpala nie bkn sesi teka teki eh..hihi..but byk kngan time stdy kt cni..machine dr yg xknl smpi lah kami semua dh qatam..(gmbr:sushi maker)

tgk gmbr sblh,2 aku duk dlm machine 2, hihi....ish kalo kn cekup mati lah aku..hmm...barisan dpn nie antara paling cemerlang lah dlm wat mould nie..hihi...machine blakg nie mmg mahal, rs nya blh beli 3 biji bmw model 3series..hmm..
(dr kiri : bonen, najmi, mesul)





amcm mcm kilang x tmpt stdy aku..hmm lbh kurang ar kot..nm pon gmi..yg rmi2 nie geng2 aku gk tp ada yg xsama klas cuma aliran jer sm..ha tgk ar kt dpn 2, brapa byk mould yg nk kn present utk fyp..itu kalo jual mould2 tu mau dpt beli skyline 3 biji 2..hihihi.....

dr dpn: bonen,kecik,artis,boroi,jaja yg blakang dr kiri: kacak,zizi,zaim,kedek,koru,hanafi..



ha ni lah cth machine injection mould,bkn yg dpn..yg dpn model jer..huahua..yg blkang warna biru 2..mayb ms nie bonen nya group tgh inject dia nya mould..aku pon dh xigt time nie amk gmbr utk apa..but sng cite 4 kenangan lah kt machine injection nie..huhuhu

dr dpn: yan n jiha




dr kiri: kak ila,mazidi, aku, mesul, jiha, bonen, jaja, najmi, n yg tgh duk dpn skali 2 sbb dia plig genius antara kami hmm xlain xbkn parus..ops...darusalam..hihihi...(sory eh darus)..huahua



group bonen yg telah bersiap sedia utk menaik kn mould nya..
yg botak 2 kami pgil farhan...sometimes kami pgil mawi..fewitt....hihihi...





ok x aku???ada gaya engineer machine x??hahaha...ms nie aku nk mill ckit surface kt workpiece aku...machine yg aku fobia kt ikm skang aku dh hardcore lah wei...hihihi...ni pon sbb tjk ajr sir2 di gmi...






aku n joe tgh posing baik nya kt machine bernilai hmpir sejuta nie..hihihi..






antara kwn dlm group aku...mizi n zizi..dua2 nie ada talian sedara sbnrnya..tgk sm kn??cuma sorang besar n sekor lg kecik..hahahaha..jgn mare yer sedara..






bos tgh ajr aku cm ner nk mill..igt aku x th ker..ayoor ini worang..hihihi.... gurau jer joe eh...huhuhu


in the end nya...ni lah mould kami yg hampir kos nya dkt 20k...npk senang kn..cuba lah di rumah kalo berani..hihihi...nk produce 1 product jer, but nk bikin ini ha, aya...byk dugaan...but pe2 pun aku berterima kasih lah pada group aku mizi,zizi,joe n yan(skang dh jd bini aku)hihihi..yg sama2 menjayakn mould nie...skang korang pon dh keje bgs2..hrp2 korang xlupa friendship kt ms kt sama2 kek gmi yer...n all of yg sama 2 berjuang d gmi gk aku harap korang jgk sukses berjaya dlm hidup korang yer..amin..eh lupa lak pada TTo yg mengajar aku slama aku kt gmi 2 aku mtk maaf n thank 4 ajar saya apa2 lah smasa sy di sana yer..sy xlupa jasa anda yg byk membantu sy event sy dh hbs stdy kt cna..thank all..........................(kdg2 aku pon xth nape aku nk cite blk kngan lama2 nie, but ini lah di nm kn bda yg dh xlps jd rindu blk nk patah blk..kdg2 smpi nk g ms yg lampau 2..amboi melampau lak)kuang3...