baru2 nie aku n staf ofis g MAS airlines...peh est doh g cna..jakung tul aku kt cna.mn x nya dh lah xpernah msk dlm 2...dulu masa kecik mmg ada cita2 nk jd pilot, tp sbb gayat x jadi ar..haha...(alasan malas bljar btl2 sbnrnya..)huhu..kt bwh nie ada lah ckit gmbr kngan aku kt cna..best der..moh saksikan

welcome to mas airlines..hahaha..besar dok tmpt ni..bayangan kn lah tempat repair kapal terbang kt cni..dh tentu besar kn..kuang3

tahukah anda apa nie..???ha ni lah black box yg diaorg akn cari if kapal terbang terhempah..aku igt bda nie warna itam but warna oren lak..ayok..

bergambar kek dgn model engine..haha..engine ni telah di pakai ketika perang dunia kedua dan di dapati ia nya telah terbelah dua ketika perang berlaku...besi yg tercabut itu telah terkena org asli di sekitar jamaica..beliau tlh cedera teruk dan mengakibatkan beliau demam selama 40 hari..hahaha..nube nya cerita..

jom sape nk ikt kapten hairi akn bwk anda ker L.A..huahua..ni just simulation jer..but bda nie pon dh mc real dh..simulation ni di buat utk mengurangkn kos utk pilot yg br utk training..yela kalo yg btl nya dh la minyak lg, x msk lak kalo apa2 terjadi..so for safety nie lah cara nya..tapi kapten hery 2 ada gaya lah..good luck dude..hihi..

pemandangan dari kokpit simulation...real doh..

1..2...3...say hai...hihi..nie lah barisan ofis ku yg turut terlibat visit ke mas..ish hope dpt g lg cna..org mas airlines pon sgt sporting ms kehadiran kami..apa2 pon ni lah kenangan aku yg ssh gk aku nk lupa...salam all....
No comments:
Post a Comment