Monday, February 13, 2017

road to cameron highland

ok just nak bercerita tentang sambut beday mak dekat cameron..pada awal nya aku nak gerak pada 3/2/2017 jumaat petang..tetapi apakan daya,badan aku letih sangat hari tu..so aku decide utk gerak sabtu pagi ke cameron.family aku dah gerak hari jumaat tu..so aku tak ada apa nak kejar,sebab nak celebrate beday mak sabtu malam.so sempat aku sabtu pagi gerak sampai dalam tgh hari tu..

so adik beradik aku dah decide kongsi duit utk sewa apartment utk 3 hari di sana.ok lah sorang dalam rm100.yang lain2 ikut kehendak masing2..so aku beli kek.adik aku beli hadiah.and yang lain2 pandai2 lah apa yang diaorang berkenan..

aku ikut kemampuan jer,,janji berkat..hahaha...

ok see da pictures...

 masa ni aku rest kejap dekat lata iskandar.mana tak nya.lapor n pening main corner dkat tapah.


 food test : nasi lemak abang strawbery 
ok aku tak beloh makan sambil ni.sebab mind set aku dah biasa sambal tetap sambal tak boleh hipster sangat.


 jakun sebab dekat rumah tak ada strawbery.petik jgn lupa bayar ikut timbang.










 kek ni bawak dari kl...jenuh nak sampai atas takut terlingkup..




 wan dapat handbag Guess/gas


 maaf ampun bukan raya jer...setiap hari dia doa kn ank2 dia.why not salam terima kasih pada dia selalu..

 hat ni kalo gambor dia jer nak..selalu request nak bergambar.


 hat ni plak suka bergaya..nak smart jer..ikut ayah ni..hahaha









 atuk bersama cucu2

 syurga aku..


 my family....