so adik beradik aku dah decide kongsi duit utk sewa apartment utk 3 hari di sana.ok lah sorang dalam rm100.yang lain2 ikut kehendak masing2..so aku beli kek.adik aku beli hadiah.and yang lain2 pandai2 lah apa yang diaorang berkenan..
aku ikut kemampuan jer,,janji berkat..hahaha...
ok see da pictures...
masa ni aku rest kejap dekat lata iskandar.mana tak nya.lapor n pening main corner dkat tapah.
food test : nasi lemak abang strawbery
ok aku tak beloh makan sambil ni.sebab mind set aku dah biasa sambal tetap sambal tak boleh hipster sangat.
jakun sebab dekat rumah tak ada strawbery.petik jgn lupa bayar ikut timbang.
kek ni bawak dari kl...jenuh nak sampai atas takut terlingkup..
wan dapat handbag Guess/gas
maaf ampun bukan raya jer...setiap hari dia doa kn ank2 dia.why not salam terima kasih pada dia selalu..
hat ni kalo gambor dia jer nak..selalu request nak bergambar.
hat ni plak suka bergaya..nak smart jer..ikut ayah ni..hahaha
atuk bersama cucu2
syurga aku..
my family....
No comments:
Post a Comment