Tuesday, February 5, 2013

recall memory

rasa lama dah x berblog..maklumla anak nk membesar..uikk apahal..bkn apa tetiba rasa rerajin nak ber up to dated..tapi kali ni aku nak recall all ex ikm fren yang dh kawin n di ketahui..sory la yang pada yg xda tu..bkn xhadir tapi xth mn pergi gambar kalian semua...apapun korang semua da best to be my best frend in planet horizontal..
jom la recapp...nk berceloteh pun bosan gak.

 faiz/ lanun wedding..pasangan xigt nama..

Ahmed Fahkril And Sayidah (bob kiki n ayie)
 
 hafiz/pet and shahsa

 hazidee/biskut and pasangan xigt..

 rosmahadir/pakcik and xth nm

 nasrul/moq and Maria

 pet and shaha again

 ex ikm berbuka posa di setiawangsa

azlan/ayu and siti..

apa-apa pun hope semua berbahagia hendak nya yer..semoga persahabatan kita kekal sehingga nyawa yang terakhir..fuhh..macam ayat novel..kelam kelibut aku nk tulis blog hari ni..mana xnya buat kejap tinggal buat urusan kerja plk..hmm...

No comments:

Post a Comment