Friday, April 26, 2013

family trip - Ho Chi Minh,Vietnam Day 5

 ok hari ke-5 ni aku dah nk blk msia..tapi sepanjang aku duduk vietnam 5 hari ini, hari terakhir baru aku dpt jln lama dkt ben thanh..hahaha..sebab jns aku xda benda nk cari mls nk msuk..bini aku la yg kluar masuk tmpt ni..yela tepi hotel je..aku g pun sbb g cari beg member order..nice gak..so aku pun rembat 1..haha..ok la harga dia..blh tawar melampau kalau pandai..so hbs kn la hari2 terakhir dgn shopping b4 naik flight..



 ben thanh market

 bini aku yg masih sibuk membeli b4 nak blk..

 bekalan duit yg tinggal.

 sampai kena sewa van sbb barang byk..dtg blh je naik bus..tapi sbb dh mcm apa semua borong so terpaksa la sewa van untuk mudah..

hasil borong...(kualiti gmbr kurang elok)
ok done..sampai sini shj lah perjalanan aku..next trip xth lagi..
tapi bila dh bjln negara org asyik nk berjalan je kerja nya..
thank to adik aku yg arrange semua dari awal perjalanan sampai akhir..
dapat jgk berjalan dengan 1 family walaupun bkn dlm yang mewah..
insyallah rezeki allah swt yg bagi..
as salam semua..

1 comment:

  1. Catatan perjalanan yang sungguh menarik... boleh jadi panduan untuk saya pula bila ke sana nanti.

    Terima kasih.

    ReplyDelete