ben thanh market
bini aku yg masih sibuk membeli b4 nak blk..
bekalan duit yg tinggal.
sampai kena sewa van sbb barang byk..dtg blh je naik bus..tapi sbb dh mcm apa semua borong so terpaksa la sewa van untuk mudah..
hasil borong...(kualiti gmbr kurang elok)
ok done..sampai sini shj lah perjalanan aku..next trip xth lagi..
tapi bila dh bjln negara org asyik nk berjalan je kerja nya..
thank to adik aku yg arrange semua dari awal perjalanan sampai akhir..
dapat jgk berjalan dengan 1 family walaupun bkn dlm yang mewah..
insyallah rezeki allah swt yg bagi..
as salam semua..
Catatan perjalanan yang sungguh menarik... boleh jadi panduan untuk saya pula bila ke sana nanti.
ReplyDeleteTerima kasih.