salam...ayok lama nya xupdate blog..smpi leh lupa lak pasword..atoii..nsb igt ler lg nk godek2 bda nie..hmm bkn apa buzy ckit ar..sakit lg..keadaan memaksa aku kekadang..adoii...aku kekadang force jer badan untuk dapat kn apa yg aku nk..kdg2 kaki aku dh bengkak mcm apa nth..skang life aku pon dh byk berubah..dulu blh nk g mn2 jek,but skang kn la bwk or tny bini dulu..barang umh alhamdulilah,ckit2 aku setle kn..huhu..deco bersama hery la ek..haha..xlama ada ank lak..kena la preparation dr awl smpn duit nie..mcm2 ntt nk beli..
smlm g ikea..beli brg umh lg..ish kalo nk ikt gaji mmg xcukup lah..nsb ada part time busnes n sub2 busnes..yg pasti mission nk tlg kluarga blm luntur dlm diri aku..slagi aku xdpt apa yg aku cr,aku akn trs kn..ahh..igt kata2 n pesan en azahar n dr azizan..mereka2 ini lah yg byk membantu aku utk lbh berani apa jua yg aku lakukan..pada kwn2 aku yg byk support aku pon thank sesangat..ntt aku update gmbr korang yer..hihi..
cukup lah kot utk hr nie..sbb tgh xda idea sgt nie..ada bda nk cite tp gmbr lak lupa nk upload msk pc..xbest ar nk cite kalo xda gmbr..huhu...
p/s:liver klh lg..arrr...
Monday, October 18, 2010
Friday, October 1, 2010
bercampur aduk..haha
selmat hr rayo..dh nk smpi penghujung raya dh kn..but aku enjoy dgn raya tahun nie..bkn 2 jer, but dgn rasa ada nk jd ayah x lama lg pon still dlm hati nie..gambo kt ats adalh kwn2 ofisku..ms nie ada jamuan raya..so sbnr nya rmi, but yg sempat ambik gmbr geng nie jelah..dr kanan shah,fahmi,khair..mcm band nasyid ar lak baris keras jer amk gmbr..hihi..warna memang xsendodon..huhu..itulah unit rakyat kt..adoi bercampur sejuk kt ofis ni ditambah plak dgn hujan diluar dan sambil dgr lagu lak membuat kn aku mls nk bergerak dr tempat duduk ku..rasa mcm nk tido jer..but GM metting blh npm kalo aku tido nie..ish...nk wt cm ner blm ada rezeki sndri nk bkk ofis sndri..kalo x selamber je aku tido nie..huahua...mcm nie nk jd bos kalo xder komitmen...lupa kn jelah...xdi lif leh lak wt hal..dh lah aku tkt32..leh lak dia stuck..mslh nya dh lah smlm ada lif jatuh kt pj..wat aku panic jer xdi..siul jer..besa ar dia kasi gimik ckit..haha..supaya jgn lupa tuhan..hmm apa lg ek..ptg2 cm nie kn goreng pisang azmi kt shah alam layan gk nie...tp jauh ar lak nk g..confirm jem ntt..kn best kalo ada delivery...kn2..ngidam cm aku lak yg ngadung kn..wink..so mls lak nk taip lg, jgn lupa buku saya yg akn kuar dipasaran bertajuk TENTANGNYA bulan depan pastikan anda dpt yer...harga nya cuma 29.90 senaskah...kalo beli dua anda akn dpt kupon kfc bernilai rm10...jika anda mahu kan nya sila lawat MPH,BOOKSTORE,GIANT,TESCO,MYDIN,KEDAI BUKU NIRWANA,POPULAR, AND semua lah kdi buku..pastikan anda dpt kn yg ori... jika anda mahu kn yer..xpon sila call P.A saya ORICK(lelaki 1/2 +gurl 1/2) utk keterangan lanjut..... kalo xda makna nya aku tipu ler..huahua...