Monday, October 18, 2010

18.10.2010

salam...ayok lama nya xupdate blog..smpi leh lupa lak pasword..atoii..nsb igt ler lg nk godek2 bda nie..hmm bkn apa buzy ckit ar..sakit lg..keadaan memaksa aku kekadang..adoii...aku kekadang force jer badan untuk dapat kn apa yg aku nk..kdg2 kaki aku dh bengkak mcm apa nth..skang life aku pon dh byk berubah..dulu blh nk g mn2 jek,but skang kn la bwk or tny bini dulu..barang umh alhamdulilah,ckit2 aku setle kn..huhu..deco bersama hery la ek..haha..xlama ada ank lak..kena la preparation dr awl smpn duit nie..mcm2 ntt nk beli..
smlm g ikea..beli brg umh lg..ish kalo nk ikt gaji mmg xcukup lah..nsb ada part time busnes n sub2 busnes..yg pasti mission nk tlg kluarga blm luntur dlm diri aku..slagi aku xdpt apa yg aku cr,aku akn trs kn..ahh..igt kata2 n pesan en azahar n dr azizan..mereka2 ini lah yg byk membantu aku utk lbh berani apa jua yg aku lakukan..pada kwn2 aku yg byk support aku pon thank sesangat..ntt aku update gmbr korang yer..hihi..
cukup lah kot utk hr nie..sbb tgh xda idea sgt nie..ada bda nk cite tp gmbr lak lupa nk upload msk pc..xbest ar nk cite kalo xda gmbr..huhu...

p/s:liver klh lg..arrr...

No comments:

Post a Comment