selmat hr rayo..dh nk smpi penghujung raya dh kn..but aku enjoy dgn raya tahun nie..bkn 2 jer, but dgn rasa ada nk jd ayah x lama lg pon still dlm hati nie..gambo kt ats adalh kwn2 ofisku..ms nie ada jamuan raya..so sbnr nya rmi, but yg sempat ambik gmbr geng nie jelah..dr kanan shah,fahmi,khair..mcm band nasyid ar lak baris keras jer amk gmbr..hihi..warna memang xsendodon..huhu..itulah unit rakyat kt..adoi bercampur sejuk kt ofis ni ditambah plak dgn hujan diluar dan sambil dgr lagu lak membuat kn aku mls nk bergerak dr tempat duduk ku..rasa mcm nk tido jer..but GM metting blh npm kalo aku tido nie..ish...nk wt cm ner blm ada rezeki sndri nk bkk ofis sndri..kalo x selamber je aku tido nie..huahua...mcm nie nk jd bos kalo xder komitmen...lupa kn jelah...xdi lif leh lak wt hal..dh lah aku tkt32..leh lak dia stuck..mslh nya dh lah smlm ada lif jatuh kt pj..wat aku panic jer xdi..siul jer..besa ar dia kasi gimik ckit..haha..supaya jgn lupa tuhan..hmm apa lg ek..ptg2 cm nie kn goreng pisang azmi kt shah alam layan gk nie...tp jauh ar lak nk g..confirm jem ntt..kn best kalo ada delivery...kn2..ngidam cm aku lak yg ngadung kn..wink..so mls lak nk taip lg, jgn lupa buku saya yg akn kuar dipasaran bertajuk TENTANGNYA bulan depan pastikan anda dpt yer...harga nya cuma 29.90 senaskah...kalo beli dua anda akn dpt kupon kfc bernilai rm10...jika anda mahu kan nya sila lawat MPH,BOOKSTORE,GIANT,TESCO,MYDIN,KEDAI BUKU NIRWANA,POPULAR, AND semua lah kdi buku..pastikan anda dpt kn yg ori... jika anda mahu kn yer..xpon sila call P.A saya ORICK(lelaki 1/2 +gurl 1/2) utk keterangan lanjut..... kalo xda makna nya aku tipu ler..huahua...
Friday, October 1, 2010
bercampur aduk..haha
selmat hr rayo..dh nk smpi penghujung raya dh kn..but aku enjoy dgn raya tahun nie..bkn 2 jer, but dgn rasa ada nk jd ayah x lama lg pon still dlm hati nie..gambo kt ats adalh kwn2 ofisku..ms nie ada jamuan raya..so sbnr nya rmi, but yg sempat ambik gmbr geng nie jelah..dr kanan shah,fahmi,khair..mcm band nasyid ar lak baris keras jer amk gmbr..hihi..warna memang xsendodon..huhu..itulah unit rakyat kt..adoi bercampur sejuk kt ofis ni ditambah plak dgn hujan diluar dan sambil dgr lagu lak membuat kn aku mls nk bergerak dr tempat duduk ku..rasa mcm nk tido jer..but GM metting blh npm kalo aku tido nie..ish...nk wt cm ner blm ada rezeki sndri nk bkk ofis sndri..kalo x selamber je aku tido nie..huahua...mcm nie nk jd bos kalo xder komitmen...lupa kn jelah...xdi lif leh lak wt hal..dh lah aku tkt32..leh lak dia stuck..mslh nya dh lah smlm ada lif jatuh kt pj..wat aku panic jer xdi..siul jer..besa ar dia kasi gimik ckit..haha..supaya jgn lupa tuhan..hmm apa lg ek..ptg2 cm nie kn goreng pisang azmi kt shah alam layan gk nie...tp jauh ar lak nk g..confirm jem ntt..kn best kalo ada delivery...kn2..ngidam cm aku lak yg ngadung kn..wink..so mls lak nk taip lg, jgn lupa buku saya yg akn kuar dipasaran bertajuk TENTANGNYA bulan depan pastikan anda dpt yer...harga nya cuma 29.90 senaskah...kalo beli dua anda akn dpt kupon kfc bernilai rm10...jika anda mahu kan nya sila lawat MPH,BOOKSTORE,GIANT,TESCO,MYDIN,KEDAI BUKU NIRWANA,POPULAR, AND semua lah kdi buku..pastikan anda dpt kn yg ori... jika anda mahu kn yer..xpon sila call P.A saya ORICK(lelaki 1/2 +gurl 1/2) utk keterangan lanjut..... kalo xda makna nya aku tipu ler..huahua...
Labels:
hiburan..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment