Monday, January 3, 2011

selamat tahun baru 2011

wah dah msk tahun dh ehh...2010 byk kenangan manis n pahit yg aku lalui...tp nk xnk itu suma lumrah hidup...biasa la tu kadang2 kt dbwh kdg2 kt di ats...tp yg pasti 2010 byk menjadi kenangan buat aku...azam 2010 masih byk lg yg belum dihajati...ahh kadang2 kecewa jgk..tp itu kn dh ketentuan illahi...apa2 pun aku akn dpt kn jgk tahun nie..insyallah...aku pon br jer pindah dr rumah yg kecik ke rumah yg besar ckit..insyallah kalo ada rezeki tahun nie gak aku nk beli rumah sndri utk aset aku..thank to my wife yg byk sokong aku n memahami dan byk bersabar selama kt jadi suami isteri..insyallah aku akn buat yg terbaik utk family aku...apa2 pon aku xlupa jg pd mak n ayh aku...yg byk membantu aku dlm menjalani proses awal rumah tangga nie..hihihi..

3/01/2011- welcome....i wish dis year better than last year...

utk kwn2 semua,saya mintak maaf jika saya telah melakukan kesalahan pada tahun lepas dan sebelumnya...sory plez....

yee...lg 4 bulan je lg aku nk jd ayah...hope semua berjalan dengan lancar n baik jer...insyallah..

No comments:

Post a Comment