Thursday, December 10, 2015

futsal 5.12.2015

dah nak dejat ujung tahun baru dapat main futsal.dah beraa lama tak main bola ni..ni pun nasib bdk2 ni nak join main.lepas ni katanya nak set futsal tiap2 bulan..kita tgk ntt cm mane..
haha..bukan apa nak kumpul bdk nak main futsal bkn senang..mcm2 kerenah..ada saje hal..tapi dlm hal2 pun blh mjgk set nak kumpul trn main..
kami kawan dari kecik..bahan mengata tu dah jadi mainan kami...kalo rasa tak tahan tu jangan dengar..wat bodo jer..sebab mulut masing2 memang cakap lepas tapi yang pentinh diaorang ni semua ok..yela kawan dari kecik kot..insyallah kalo ada jodoh lagi kami akan main lagi hujung bulang depan plak..hahaha...
masing2 main dah tak macam dulu.semua bawak perut jer.dulu kemain laju lagi main..skang nak lari pun dah mls..hahaha...

 nak berkumpul ambil gambar pun susah..haha




kredit to adik aku epit yang berjaya satu kan pasukan brickfields kembali....

No comments:

Post a Comment