Tuesday, December 15, 2015

goodbye my childhood

dis week aku nak membebel pasal tempat aku membesar..tempat dimana dahulu nya kauters ala2 british yang terletak di tengah2 kota bakal lenyap dari pandangan....dimana hampir 28 tahun aku dekat situ akan bakal lenyap buat selamanya..hanya sejarah je yang tinggal lepas ni..bagi aku tempat yang aku duduk adalah strategik untuk kemana2.mudah dan senang.berhampiran kl sentral pulak..tapi dalam tidak sedar rumah tu akan lenyap pupus..tak apalah.ada jgk picture buah penghabisan kali nya..goodbye brickfield!!!goodbye memory!!!goodbye everthing!!!....rindu semua kawan2 lama..rasa macam nak balik je zaman dulu..lenyaplah kedai makcik bedah,kedai vellu,tarani,port isap rokok,kedai roti canai pakwan,dan lenyap lah semua...

****sambil dengar lagu : MAY (cintamu mekar dihati)(sendiri)****


Tribute to 100 kuaters brickfields....

 belah kanan yang dah lapang ni bekas tapak rumah aku...sedih dah tak ada

 reunion before rumah kena roboh

 currently



 proud to be brickfileds boys

 detik detik kemusnahan




 ok sesiapa yang nak tahu pasal sejarah kuaters ni boleh review buku ni sebagai rujukan ye..

 view from top


 dahulunya padang bola..sedih habis dah tak ada padang..

 rancangan untuk projek selepas merobohkan kauters 100 itu.

 ali dan abg dan

 view dari dalam rumah kuaters tu

 view dari atas rumah


 tribute to memory 100 kuaters brickfields

 dulunya kalau nak keluar malam siap panjat bumbung ni..



 kauters in memory..goodbye my childhood...tq for the memory...

its all about money... 

No comments:

Post a Comment