****sambil dengar lagu : MAY (cintamu mekar dihati)(sendiri)****
Tribute to 100 kuaters brickfields....
belah kanan yang dah lapang ni bekas tapak rumah aku...sedih dah tak ada
reunion before rumah kena roboh
currently
proud to be brickfileds boys
detik detik kemusnahan
ok sesiapa yang nak tahu pasal sejarah kuaters ni boleh review buku ni sebagai rujukan ye..
view from top
dahulunya padang bola..sedih habis dah tak ada padang..
rancangan untuk projek selepas merobohkan kauters 100 itu.
ali dan abg dan
view dari dalam rumah kuaters tu
view dari atas rumah
tribute to memory 100 kuaters brickfields
dulunya kalau nak keluar malam siap panjat bumbung ni..
kauters in memory..goodbye my childhood...tq for the memory...
its all about money...
No comments:
Post a Comment