
koleksi untuk tahun ni punya..

lori ni je belum keluar lagi...

ni yang dulu punya..aku ada semua..
berebut orang nak beli bekas ni,,aku siap call nak shell cari benda alah ni..
RM70.
ferari dari koleksi lego model sebelum ni.saje jer park dalam box ni.
anak aku geram jer nak benda ni..
banyak lagi tak pasang..yang dulu nya pun tu baru siap ..
tadaaaa....tinggal beberaa jer lagi lego nak siap..
No comments:
Post a Comment