Thursday, November 19, 2015

hari sukan sekolah pasti

dulu masa bujang tgk ayah ibu bawak anak2 pergi hari sukan anak2 rasa macam tak ambik port jer..yela rasa malas jer.baik tido..xda la kena matahari,letih badan..skang bila dah ada anak sendiri baru tahu seronok tgk anak masuk acara sukan..suka tgk anak boleh lakukan dalam acara sukan..slalu tgk dekat rumah asyik mengadap ipad.mainan lego..balik2 tu jer..skang dah tgk dia sukan aku plak excited nak tgk dia menang setiap acara yang dia masuk..
not bad la abg izz menang jgk dlm satu acara dari 3 acara yang dia masuk..baru2 ni periksa pun ok..cuma biasa la xdalah perfect sgt.tapi aku bangga dgn pencapaian dia..dah boleh hafal surah alfatihah kira ok la..dah tahu allah swt tu siapa.dah tahu setiap perkara salah ntt masuk neraka..mcm2 lah lagi..syabas pada gru2 tadika pasti yang byk membimbing anak aku..dari abg izz tak tahu apa2 dan smpi dah boleh macam2..

 abg izz naik bus.sementara aku follow bus tu smpi ke wetland putrajaya
 seronok kemain lagi abg izz


 abg izz JUARA...

yeah ultraman ayah...

No comments:

Post a Comment