Monday, October 19, 2015

kolam 24 s.alam

macam biasa aktiviti memancing..kali ni kami terjah kolam seksyen 24 shah alam...ok not bad..jahat ikan dia dkt sana...kalo rasa nak tercampak pancing,rosak mesin drag,hbs urat tangan lenguh try la kolam ni...umpan kena kasi kaw....baru power ikan nak main...dekat ctu ada jual palet..so xyah ssh singah kedai beli umpan..pakai jer umpan dia.pun dah terbaik...yg lain2 ramuan tu blh bljar dgn otai2 dekat ctu.
so aku nami along n fidi terjah kolam tu pada sabtu lepas...hasil nya blh tahan..cuma ikan kami lepaskan...rohu bwh 2 kilo pun kn lepas..so yg bwk balik patin jer.tu pun bwh 2 kilo...bayaran masuk untuk seorang dlm rm35 jer.12 jam.ok lah..janji lepas gian jadilah..



 nami siap tlg lagi nak angkat ikan ni...

 patin mekong..

 along dgn rohu nya

fidi dgn rohu..picture kurang jelas..

No comments:

Post a Comment