Wednesday, April 20, 2011

all about liverpool


kenny daglish"king kenny"

skrtel


maxi rodrigues

meireles

lucas

johnson

agger

gerrard

suares

caroll
aurelio

kuyt

carra

pepe reina


mengisi waktu lapang

im back...blogger boy..hi3..faktor2 dpt mengatal tangan nk menaip sbb keje xda..dh siap sepenuhnya...so skang duk terngaga je sambil membeku kan diri dengan menhirup aircond yang agak terlampau sejuk dan juga sambil membelek jam casio pro tek sgw300H-1a yang baru dibeli dari abu dhabi..ha3...ni lah lumrah keje nm nya..ha3..kalo byk keje sampai pening gk nk buat..so skang ilek arr jap..
sikalang tgh tgu due wife aku plak nk bersalin..xlama lagi aku become daddy lah..hu3...persiapan utk anak yg bakal kluar ni dh hampir 85% complete..tapi yang kecik2 xnpk tu ntt la.hi3..adoii bila jadi cm ni selsema pun dtg menjelma..ish2...nub..
dah lah..aku pun tak tahu nak taip apa lagi..hahahaa....dat all..kipidap..

Tuesday, March 29, 2011

kuih gandus


sejak majalah 3 siarkan tentang kuih gandus ni,apa lg aku g cari lah.tgk mcm sedap je...peh pagi2 lagi aku bangun nak g dapatkan kuih gandus tu...tambah bini aku plak ngidam nak mkn..pukul 11.30 aku dh sampai kat pasar dato keramat n beratur..yang xbest nya sampai aku beratur agk jauh lagi nak tgu turn nak dapat kuih tu..nak rasa punya pasal aku beratur lah sampai pukul 2.30..gila ann..ni lah dalam sejarah aku beratur paling lama..tapi xlah menghampakan sbb aku beratur still dapat lg kuih tu..ada yg beratur x dpt pun ada...mn nak nya,acuan kelapa dah hbs..
yang best nya tgk kuih ni dibuat penuh teliti..sampaikan tokey dia xcukup tangan nak memasak dr bukak kedai sampai la kuih tu habis..dalam kuih tu inti tad nenas xsalah.sebiji 40..so aku beli lah 25 biji nak rasa punya psl sbb org kt mkn 2-3 xpuas..hukhuk...blk je aku trs pelahap..hmm nsb baik best...xmengecewakan lah beratur 3 jam...haishhh.....

Thursday, February 24, 2011

S K Y L I N E R 3 4


hmm...semakin aku dh npk mana tujuan aku nie semakin xsabar aku nk memiliki skyline r34..arr xkira la gtr ke x janji aku nk pki gk..cuma masa je yg menentukan..ada gk member2 ckp ko dh kawin bro,keta tu 2 pintu xsesuai..tp aku dh minat nk wat cm ner..xkira lah pintu 4 ratus juta billion ker (hihihihi) dh sbb lama aku nk benda alah tu..huhu..adoii..ada gk member aku nie ajk buat benda yg aku xsuka nk wat n menjanji kan ntt lu blh pki skyline bro..wah..janji dia mcm yeba yeba jer...mslh nya nk dpt kn sesuatu kena lah berusaha..adoii..

biasa arr manusia mn pnh puas apa yg ada kt muka bumi ni kn..hmm xpala bg aku kalo ada rezeki ada lah..hihi..tp jiwa nie boleh kaco oo kalo xdpt apa yg aku nk..pg2 xdi je dh 2 biji aku tgk ats jln..ni wt aku terburn jer..hihihi..b4 dat aku nk tunai kan dulu apa yg wajib b4 aku proceed apa yg aku minat..hmm..

p/s:: bila tahun nak pakai???ntt aku upload kalo dh pki..hahaha...

Tuesday, January 25, 2011

b a t m a n VS u l t r a m a n

come back blogger boys..hihi..tulah mcm nk berblog je hr nie...so sbnrnya tiada cerita pun ttg batman n spiderman..cuma xda idea jer...huahua..
apabila jari jemari sudah gatal,ni lah hasil nya...rasa nak menaip jer..nsb aku bkn hery n da typewriter..hihi..wooo...lg 2 bln lbh jer aku nk jd papa...lahir lah sorang lg hamba allah dari keluarga mirza slps ini...hmm...sbnr nya tgh tertekan nie..yela mn xnya...dh bunyi berkali2 tapi tuan badan nya mls nk bergerak...aduh apa nk jd lah..kn dh dapat sakit br tahu..aku jgk yg ssh..nk kn g klinik lah apa lah..pagi2 xdi ngada2 xnk amk..skang dh cm nie br rasa nyesal...nie lah manusia,kalo ada perasaan malas..eaaauuu...bkn apa yg dimaksudkan sbnrnya adalh perut ku lapo nie..adoiii...lg 40 mnt nk trn lunch...ish3..
menu tgh hr::::
1.nasi campur
2.roti arab
3.nasi ayam hainan
4.nasi briani pj
5.mcd
6.kfc
7.megi goreng
8.roti kelapa pandan
9.nasi arab
10.roti canai
11.kebab
12.burger
adoiii..apa sbnrnya nk mkn nie....byk lak aku ngidam.mcm aku lak prenant 7 bln..hmm.apa ek..kwn2 tlg beri tahu dimana tmpt mkn yg sedap2 untuk aku dtg mkan ntt...plezzz...

Monday, January 3, 2011

mengubah

wah...tahun baru mst lah background br...hahaha..xda kena mengena...by da way saje jer sbb dh rasa lama sgt tgk layout mcm tu..agk bosan gk..hahaha...

selamat tahun baru 2011

wah dah msk tahun dh ehh...2010 byk kenangan manis n pahit yg aku lalui...tp nk xnk itu suma lumrah hidup...biasa la tu kadang2 kt dbwh kdg2 kt di ats...tp yg pasti 2010 byk menjadi kenangan buat aku...azam 2010 masih byk lg yg belum dihajati...ahh kadang2 kecewa jgk..tp itu kn dh ketentuan illahi...apa2 pun aku akn dpt kn jgk tahun nie..insyallah...aku pon br jer pindah dr rumah yg kecik ke rumah yg besar ckit..insyallah kalo ada rezeki tahun nie gak aku nk beli rumah sndri utk aset aku..thank to my wife yg byk sokong aku n memahami dan byk bersabar selama kt jadi suami isteri..insyallah aku akn buat yg terbaik utk family aku...apa2 pon aku xlupa jg pd mak n ayh aku...yg byk membantu aku dlm menjalani proses awal rumah tangga nie..hihihi..

3/01/2011- welcome....i wish dis year better than last year...

utk kwn2 semua,saya mintak maaf jika saya telah melakukan kesalahan pada tahun lepas dan sebelumnya...sory plez....

yee...lg 4 bulan je lg aku nk jd ayah...hope semua berjalan dengan lancar n baik jer...insyallah..