Wednesday, April 20, 2011

mengisi waktu lapang

im back...blogger boy..hi3..faktor2 dpt mengatal tangan nk menaip sbb keje xda..dh siap sepenuhnya...so skang duk terngaga je sambil membeku kan diri dengan menhirup aircond yang agak terlampau sejuk dan juga sambil membelek jam casio pro tek sgw300H-1a yang baru dibeli dari abu dhabi..ha3...ni lah lumrah keje nm nya..ha3..kalo byk keje sampai pening gk nk buat..so skang ilek arr jap..
sikalang tgh tgu due wife aku plak nk bersalin..xlama lagi aku become daddy lah..hu3...persiapan utk anak yg bakal kluar ni dh hampir 85% complete..tapi yang kecik2 xnpk tu ntt la.hi3..adoii bila jadi cm ni selsema pun dtg menjelma..ish2...nub..
dah lah..aku pun tak tahu nak taip apa lagi..hahahaa....dat all..kipidap..

No comments:

Post a Comment