Friday, July 15, 2011

dalglish flew back to england


dirt kuyt buat lawak..igt m'sia ayam ker.hahaha....4-0
jer..cukup ker..hahaha..funny lah awk nie..yakkk..


training the red di bukit jalil smlm..hahaha..cm xcaya jer g tgk smlm team kegemaran ku nie...
















dalglish balik awl sbb nak sign Downing yg join utk liverpool..xpa janji aku dh jumpa smlm waktu training...by da way,,,you'll never walk alone sir!!!.....

Wednesday, July 6, 2011

stevie G miss tour to asia



steven gerrard xdpt join masa game d msia ntt..alamak pemain aku minat xdpt dtg sbb injured dia masih belum sembuh..xpala next time k..yg penting dia perform utk next season..hohoho..

Monday, July 4, 2011

1st day izz di rumah pengasuh

hoh...ibu ayah mn xrisau ank dia ada d rumah pengasuh..mcm2 aku pikir..yela susu dia,tido dia n mcm2 lg lah..setiap apa yg aku buat mst aku it izz nya..yela ank kesayangan aku..setiap mlm aku tido dgn dia..dia menangis aku bgn kn dia n bg dkt ibu utk susu..bila dia ddk dgn org lain rasa scary pun ada..tp nk wat cm ner ayah n ibu kerja..by da way pengasuh yg jg izz tu pun ok lah..sbb dia dh belas tahun jg bdk..nsb baby dia amk sorang jer..sng lah xdalah tkt sgt..kecik2 dh kena tinggal dkt rumah pengasuh..setiap petang aku mst xsbr nk blk nk jmp ank aku izz..yela aku xnk benda2 nie xjd pada ank aku..aku sndri pun xpnh marah n pukul ank aku..hihi..yela dia kecik lg..bkn dia th apa2 pun..


(gmbr cth)




bila aku tgk kes2 bayi yg kena dera,aku still xphm hati apakah dorang nie..aku simpati dgn mak ayah dorang yg bertungkus lumus cari duit utk ank dia,utk pengasuh,percaya dkt pengasuh but in d end jd cm nie..hopeless..sedih sgt..nk komen lebih2 pun xguna..hope so pada ank aku safely cukuplah..sbb dia bakal penganti aku bila aku dh tua ntt..my bodyguard..hehehe..so thanks all..gotcha..



(gmbr contoh)

Friday, June 17, 2011

izZ dh mula senyum

"senyum,tak perlu kata apa,senyum"hehehe..anak aku izz skang dh pandai semyum kalo kita agah dia..hehe..cm ayah dia kuat senyum jer...dah seminggu aku xjmp dia..kalo x hari2 aku tido sblh dia..arrr...i really miss him...hihihi...ibu slalu hanta mms jer..xpuas stakat tgk gmbr jer..


senang hati nyer...
hehehe...


nak gelak tgk jozan wat lawak..mael lambung btl..hihihi


ahh saya nk tido lah..tapi sya nk senyum jgk..smile..


Sunday, June 12, 2011

izZ n ibu balik kg "segamat"

buat pertama kali nya aku n anak aku berpisah untuk 2 mgu..br sehari ibu n izZ balik kg,aku dh rindu kn dorang...pagi2 subuh nie plak aku rajin berblog jap.xblh nk lena dah sbb igt kt izZ..slalu pagi2 cm nie aku dh main ngan dia b4 aku g keja...b4 aku tido aku dodoi kn dia smpi lah dia lena..utk sementara waktu ni npk gaya aku kena blajar berjauhan dari ank aku..b4 ibu n izZ balik kg aku siap pesan dkt ibu kalo dia demam ka apa ka cpt2 bg th aku..hope dia xda apa2 di ms mereka dkt kg...insyallah..utk menghilangkn rasa rindu aku upload sedikit gmbr dia yg ada dlm hp aku nie..maklumlah aku pki 3310...lmbt sikit nk upload gmbr izZ.hehehe...


izZ dgn gaya bebasnya ketika beristirehat...hehehe
pakaian yg sdh disiap kn oleh ibu untuk 2 mgu...hihihi..xyah iron baju..ibu dh buat semuanya...thanks ibu..i love u..



jgn terkejut izZ nk g bkt jalil gk on 16th july nie...hehehe..tgk wajah kemain suka lg dia dpt tag trainning utk liverpool..hehehe...mcm blh pergi jer...ayah je g..sooory izZ..tgu ye,ntt kt g anfields...rite..(izZ salah satu peminat liverpool)..


izZ tgh pikir cm ner nk g jgk tgk team liverpool main ntt..agk2 apa la dia nk ckp kt aku nk g ek..hehe..sory yer..this is not for a kid..


adoii...pikir punya pikir,last2 tertido..xpala ibu dh upah susu dll b4 dia tido..nie siap tunjuk isyarat "hug me" lagi...yelah ayah peluk izZ yer..


izZ akhir nya dapat kereta baru.."stroller"...kemain lagi dpt skyline dia tu.upah sbb ayah g tgk bola izZ tgk je dkt tv....asyik nk ajk berjalan jer keja nya..xpa izZ,next time kita g klia lg yer..kita tgk puas2 kapal terbang yer...

Friday, June 3, 2011

the red tour to mlsia...


area site sitting...

Note:

  1. All TRAINING PASS entry at GREEN GATE ONLY on 14th July 2011
  2. Ticket Admission by respective gate colour
Training Pass is no longer available for Ticketpro Hotline and Online booking. Training Pass is still available at Ticketpro outlets (subject to stock availability)


alhamdulilah..setelah berhari2 aku tercari2 tiket liver vs msia,akhir nya dpt gak....yg special nya aku dpt skali dgn tiket trainning nie...hehehe...apa2 pun aku nk kasi gegar stadium bkt jalil on 16th july ntt....ramai dok tercari2 gak but kena pakai kredit card standard chatered lorr...nasib2..hihihi...sape yg blum dpt lg tiket tu tunggu la eh kaunter bkk on 9th june..hihihi...itu pun sape dpt tiket trainning tu kira best arr...yang xdpt cepat2 lah rebut eh..hihihi...official tu fan liverpool only..hihihi..
ahh...steve g,carra,reina,and all the red team watch out...we all already cant wait..you'll never walk alone...

When you walk through a storm

hold your head up high

And don’t be afraid of the dark.

At the end of a storm is a golden sky

And the sweet silver song of a lark.

Walk on through the wind,

Walk on through the rain,

Tho’ your dreams be tossed and blown.

Walk on, walk on with hope in your heart

And you’ll never walk alone,

You’ll never, ever walk alone.

Walk on, walk on with hope in your heart

And you’ll never walk alone,

You’ll never, ever walk alone.
Lirik lagu Liverpool - You'll Never Walk Alone
Lagu Rasmi Liverpool FC, Lagu Bola Epl, Lagu Inggeris,



hafal2...jgn xhafal....kita kasi gegar stadium bukit jalil....