buat pertama kali nya aku n anak aku berpisah untuk 2 mgu..br sehari ibu n izZ balik kg,aku dh rindu kn dorang...pagi2 subuh nie plak aku rajin berblog jap.xblh nk lena dah sbb igt kt izZ..slalu pagi2 cm nie aku dh main ngan dia b4 aku g keja...b4 aku tido aku dodoi kn dia smpi lah dia lena..utk sementara waktu ni npk gaya aku kena blajar berjauhan dari ank aku..b4 ibu n izZ balik kg aku siap pesan dkt ibu kalo dia demam ka apa ka cpt2 bg th aku..hope dia xda apa2 di ms mereka dkt kg...insyallah..utk menghilangkn rasa rindu aku upload sedikit gmbr dia yg ada dlm hp aku nie..maklumlah aku pki 3310...lmbt sikit nk upload gmbr izZ.hehehe...

izZ dgn gaya bebasnya ketika beristirehat...hehehe

pakaian yg sdh disiap kn oleh ibu untuk 2 mgu...hihihi..xyah iron baju..ibu dh buat semuanya...thanks ibu..i love u..

jgn terkejut izZ nk g bkt jalil gk on 16th july nie...hehehe..tgk wajah kemain suka lg dia dpt tag trainning utk liverpool..hehehe...mcm blh pergi jer...ayah je g..sooory izZ..tgu ye,ntt kt g anfields...rite..(izZ salah satu peminat liverpool)..

izZ tgh pikir cm ner nk g jgk tgk team liverpool main ntt..agk2 apa la dia nk ckp kt aku nk g ek..hehe..sory yer..this is not for a kid..

adoii...pikir punya pikir,last2 tertido..xpala ibu dh upah susu dll b4 dia tido..nie siap tunjuk isyarat "hug me" lagi...yelah ayah peluk izZ yer..

izZ akhir nya dapat kereta baru.."stroller"...kemain lagi dpt skyline dia tu.upah sbb ayah g tgk bola izZ tgk je dkt tv....asyik nk ajk berjalan jer keja nya..xpa izZ,next time kita g klia lg yer..kita tgk puas2 kapal terbang yer...
No comments:
Post a Comment