Monday, July 4, 2011

1st day izz di rumah pengasuh

hoh...ibu ayah mn xrisau ank dia ada d rumah pengasuh..mcm2 aku pikir..yela susu dia,tido dia n mcm2 lg lah..setiap apa yg aku buat mst aku it izz nya..yela ank kesayangan aku..setiap mlm aku tido dgn dia..dia menangis aku bgn kn dia n bg dkt ibu utk susu..bila dia ddk dgn org lain rasa scary pun ada..tp nk wat cm ner ayah n ibu kerja..by da way pengasuh yg jg izz tu pun ok lah..sbb dia dh belas tahun jg bdk..nsb baby dia amk sorang jer..sng lah xdalah tkt sgt..kecik2 dh kena tinggal dkt rumah pengasuh..setiap petang aku mst xsbr nk blk nk jmp ank aku izz..yela aku xnk benda2 nie xjd pada ank aku..aku sndri pun xpnh marah n pukul ank aku..hihi..yela dia kecik lg..bkn dia th apa2 pun..


(gmbr cth)




bila aku tgk kes2 bayi yg kena dera,aku still xphm hati apakah dorang nie..aku simpati dgn mak ayah dorang yg bertungkus lumus cari duit utk ank dia,utk pengasuh,percaya dkt pengasuh but in d end jd cm nie..hopeless..sedih sgt..nk komen lebih2 pun xguna..hope so pada ank aku safely cukuplah..sbb dia bakal penganti aku bila aku dh tua ntt..my bodyguard..hehehe..so thanks all..gotcha..



(gmbr contoh)

No comments:

Post a Comment