Friday, June 3, 2011

the red tour to mlsia...


area site sitting...

Note:

  1. All TRAINING PASS entry at GREEN GATE ONLY on 14th July 2011
  2. Ticket Admission by respective gate colour
Training Pass is no longer available for Ticketpro Hotline and Online booking. Training Pass is still available at Ticketpro outlets (subject to stock availability)


alhamdulilah..setelah berhari2 aku tercari2 tiket liver vs msia,akhir nya dpt gak....yg special nya aku dpt skali dgn tiket trainning nie...hehehe...apa2 pun aku nk kasi gegar stadium bkt jalil on 16th july ntt....ramai dok tercari2 gak but kena pakai kredit card standard chatered lorr...nasib2..hihihi...sape yg blum dpt lg tiket tu tunggu la eh kaunter bkk on 9th june..hihihi...itu pun sape dpt tiket trainning tu kira best arr...yang xdpt cepat2 lah rebut eh..hihihi...official tu fan liverpool only..hihihi..
ahh...steve g,carra,reina,and all the red team watch out...we all already cant wait..you'll never walk alone...

When you walk through a storm

hold your head up high

And don’t be afraid of the dark.

At the end of a storm is a golden sky

And the sweet silver song of a lark.

Walk on through the wind,

Walk on through the rain,

Tho’ your dreams be tossed and blown.

Walk on, walk on with hope in your heart

And you’ll never walk alone,

You’ll never, ever walk alone.

Walk on, walk on with hope in your heart

And you’ll never walk alone,

You’ll never, ever walk alone.
Lirik lagu Liverpool - You'll Never Walk Alone
Lagu Rasmi Liverpool FC, Lagu Bola Epl, Lagu Inggeris,



hafal2...jgn xhafal....kita kasi gegar stadium bukit jalil....

Monday, May 16, 2011

the reds family



































biarpun liverpool kalah dan xmng apa2 pun,tapi aku still dgn menjadi fan mereka..ha3..gmbr ni aku ambil dr fb liverpool fan club...tapi aku minat sgt dgn gmbr nie sbb wlpun dkt padang punyalah ganas sepak sana sepak sini,tapi bila dgn family semua jadi caring...hahaha...steve g dgn ank dia,lucas,suares,carra,dirt kuyt,maxi,ngog semua dgn ank n wife mereka..mcm aku jgk lah...hahaha..aku,wife aku n ank aku...hi3..


p/s:liver kalah dgn spurs semlm 2-0..ekkkk


Thursday, May 5, 2011

di wad PPUM

muhammad izzry rayyan ni lah anak aku..comel kan...haii izz comel meh

kat ayah meh...
kesian kan tgk ank aku time nie...masa nie dia kena demam kuning
so terpaksa msk wad and ddk dalam inkubuter..



mata kena tutup sbb takut cahaya yang terang tu kena mata..kang jd lain lak..





tangan dia kena masuk air...ish kecik2 dh masuk kena cucuk

cna cni..ish..


tempat tido izzry...dua hari gak dia kt dlm niee..












Wednesday, May 4, 2011

muhammad izzry rayyan



tanggal 22/4/2011 jam 10.16p.m lahir lah seorang putera ke muka bumi ini yang amat comel dan tembam...beratnya ketika dilahirkan adalah 3.7kg..ia adalah ank kami yang pertama dilahirkan dan dilahirkan di hospital ampang...nama anak kami ialah muhammad izzry rayyan b mohd hairi mirza..cewah..panjang kan..tapi disebalik nama dia ada maksud...muhammad(nama nabi) izz(kekuatan) rayyan(pintu syurga)..arr ntt aku upload gmbr..lupa lak bwk gambar dia..tapi apa yang penting penyusuan ibu yg secukupnya utk memberi kekuatan dan kesihatan padanya..susu ibu juga mengelakkan dr penyakit berbahaya..dua hari lepad izzry kuar wad,dia demam kuning..takut gk la sbb darah dia dh capai 367 dh...tinggi yg blh menyebabkan dia sakit lebih teruk or boleh merosakan otak dia.xlena aku dibuatnya...dua hari jugak lah dia ddk wad kanak2..diletak dlm inkubator bercahaya biru dengan tangan dimasukan air,mata ditutup dgn tisu putih bg mengelakan cahaya terkena mata dan diletakkan dalam keadaaan bogel..aduh kesian aku tgk.tp nk wat cm ne,dia sakit terpaksa lah kena mcm tu..aku n wife terpaksa berjaga sbb kena beri dia susu n cahaya biru yg cukup utk pastikn dia sihat seperti biasa..masa anak aku izz kena demam kuning aku hantar dia dkt hosp PPUM sbb dh xsanggup aku hantar hops puaka tu..(hosp ampang)..mmg aku bersyukur ank aku slamat dilahirkan disana,tetapi cara hormat n ketegasan konon2 lah buat aku bosan dgn hops tu...dh lah aku xblh nk jg lps bini aku bersalin..dem what??...aku dibenarkan dlm 15mnt je blh tgk dia..wei aku suami dia lah..what da hell!!..dh lah wife aku xlarat nk pangku izz sbb br je kuar wad n masih berdarah lagi..pastu nurse2 yg sengal wt xreti je...hah ptt lah hops tu msk paper lps esk nya aku kuar dari wad..nak msk waktu melawat pun ketat...ketat lah sgt..huh..padan muka..wad malu je..dem n nub...tu sbb aku trshantar ank aku ke PPUM xkisah lah mahal ke apa ke janji ank n wife aku slamat..xdalah aku ada rasa nk maki n hilang hormat pada org lain..skang alhamdulilah,ank aku izzry kembali pulih n bakal jd bodyguard aku ntt bila aku dh tua.hi3...apa2 pun aku bersyukur ke hadrat allah swt yg memberi rezeki kepada kami sekeluarga dgn kehadiran ank kami yg pertama ini..

Wednesday, April 20, 2011

all about liverpool


kenny daglish"king kenny"

skrtel


maxi rodrigues

meireles

lucas

johnson

agger

gerrard

suares

caroll
aurelio

kuyt

carra

pepe reina


mengisi waktu lapang

im back...blogger boy..hi3..faktor2 dpt mengatal tangan nk menaip sbb keje xda..dh siap sepenuhnya...so skang duk terngaga je sambil membeku kan diri dengan menhirup aircond yang agak terlampau sejuk dan juga sambil membelek jam casio pro tek sgw300H-1a yang baru dibeli dari abu dhabi..ha3...ni lah lumrah keje nm nya..ha3..kalo byk keje sampai pening gk nk buat..so skang ilek arr jap..
sikalang tgh tgu due wife aku plak nk bersalin..xlama lagi aku become daddy lah..hu3...persiapan utk anak yg bakal kluar ni dh hampir 85% complete..tapi yang kecik2 xnpk tu ntt la.hi3..adoii bila jadi cm ni selsema pun dtg menjelma..ish2...nub..
dah lah..aku pun tak tahu nak taip apa lagi..hahahaa....dat all..kipidap..