bkn apa sejak tgk dkt pakcik kau punya facebook,aku jadi tertarik dengan dunia helmet..ditambah pulak tgk cite pekin yang dok pusing msia nak cari helmet rare yang jarang ada dekat msia nii...sebab pada awal nya aku jadi keliru kenapa mahal sgt helmet nii.nak kata cantik ok lah..memang la cantik..tapi function dia blh selamat kepala kaw kaw ke bila kena impak yang kuat..ntah aku pun tak tahu..tapi entry kali ni aku menulis sebab aku teringin nak cari and buat koleksi utk semua helmet yang aku dah berkenan...agak2 ada semua dalam 100K...kalo betul harga mcam tu boleh modified rumah tu...hahaha..
silap silap rumah kena masuk perompak sebab helmet jer..hasihh...tapi ada orang yang masih xsuka dengan hobi mat moto nii..bagi diaorg xda ada faedah..derr..minat masing2...lantak pii la dia nak beli apa..minat dia...yang komen sakan dekat pakcik kau punya fb..hahaha...padahal dia mampu..xperlu libatkan keluarga dan family dia..dari aku xkenal dia smpi aku kenal lah dia..at least dia buat benda yang orang jarang buat..dah lah ssh dapat item collection yang dia ada..kena g jepun bagai kalo nak...
dulu masa zaman aku main moto helmet arc , bell jer dah rasa mahal letak dekat kepala..skang puluh ribu pun selamber diaorg beli..tapi aku yakin,diaorg xkan pakai maa kluar sorang2..maybe time konvoi n leoak2 dgn kawan2...or mayb dia macam power ranger orang nak samun dia ada kuasa api boleh serang balik...mau tak orang rompak..ats kepala jer dah puluh ribuu..moto aku kalah dengan helmet nii..
antara collection yang aku minat n mcm nak cari jer bila ada duit,,,
fb:pakcik kau...






No comments:
Post a Comment