bkn apa..saje nak merepek...masa bulan 12 cuti sekolah mmg aku tak jalan kemana sebab malas..lagipun semua mahal sebab cuti n ramai plak orang..so aku dgn wife mmg decide nak bwk anak2 bercuti time bukak sekolah n orang ramai kerja..so plan nya memang nak g melaka..tapi family aku nak follow jgk..so kami decide trs celebrate beday mak aku skali lah..
so nak elak boring aku bwk lah anak2 setakat ke zoo nehara dulu..padahl zoo tu xda lah jauh dari rumah aku,tapi sebab keinginan tu xda nak pergi mmg dah lama aku tak pergi..so aku un pepagi dah kluar bwk ank2 g zoo.rupanya masuk zoo pun dah mahal..igt kan rate dalam rm10-rm20..tup tup rm30++..tu blm campur train,makan,beruang..hahaha...
ni semua idea yang tak disengajakan..tapi xpalah..bawak jela ank2 bagi kenal haiwan2 yang masih tinggal dalam zoo nii...mak aii kemain jauh wei nak pusing2 dalam tu...stress jgk aku sebab aku nii bkn blh jauh sgt..cpt penat...akmaklumlah ada penyakit....naik tren xpuas tgk haiwan..gagahkan jgk lah jln weii...demi bg kepuasan dah bayar rm30++...hahaha
ok lah zoo negara not bad...sebab dah lama tak masuk zoo kan ..rasa banyak jgk lah haiwan dkt ctu..cuma terkilan makanan dan barang cenderamata mahal sgt...nsb ada bawak bekal roti...kalo x nak beli nasi tu,wahh dah macam makan 4 5 pinggan harga dia...masuk pukul 10 lbh.kluar zoo dekat pukul 4 lbh..lama btl duk dalam tu..hahaha..rugi wei bayar mahal2 masuk kejap jer..hahaha..
zoo...oo..zooo....
pertunjukan dolphin xda....sebab renovate
pertunjukan burung ramai orang...anak2 xnampak
buaya dah xda...
tempat ikan best sebab air corn..hahaha..
singa yg best...bukan senang nak tgk raja haiwan tu...
end----
No comments:
Post a Comment