bagi aku pengusaha kola kena jujur lah..baru lah hobi orang yang suka mancing tak moral down bila g kolam berbayar ni..kl ni byk mn jer pun kolam yg ada.itu pun sebab nak leaskan gian...setiap pemancing yang bayar mesti nak hasil dan nak rasa sentapan ikan ni macam mana..
kolam yang aku dah g dkt kl ni apa jer, desa aman kepong,bukit kemensah heigh,semenyih,taman desa,kolam pelangi(dah bangkrup),kolam seksyen 24shah alam,kolam banting..tak banyak lagi pengalaman dari otai2 yg dah merata lubuk diaorang redah...
member aku Ska dengan toman nya di tasik maran,pahang..geram tgk besar dia.mesti melawa kuat toman ni..
sepupu aku jgk dgn toman dia di kuantan.sg riau,gambang,kuantan
habis mata gewang kena tibai dek sebarau..
dah berjaya mendapat lesen sebarau...
aku dengan senangin
jenahak
adikk dengan bawal emas..hihi
bersama teman pemancing
siakap 3 rasa
No comments:
Post a Comment