Tuesday, September 29, 2015

akihrnya.....lepas gian jua

alhamdulilah cuti raya haji baru2 ni aku dapat gak jejak pancing aku kedalam kolam dan sg...lepas je raya korban dalam pukul 3 aku trs cabut dgn member aku terjah mana2 kolam yang bukak..haha..not bad..janji lepas jgk gian aku..haha..


 gewang ni cantik nak main sebarau dekat sg ni...
hanya orang tertentu jer boleh masuk sg ni..dekat bentong..lpas raya haji aku trs cabut jumpa sepupu aku utk ngail sebarau..


jabatan bekalan air bentong
6 petang
joran abu garcia volatile inshore
mesin okuma ceymar spinning reels
gewang ofmer fire tiger
target :sebarau...
 casting sebarau 




tasik ulu yam
5 petang
joran abu garcia volatile inshore
mesin okuma ceymar spinning reels
gewang katak dan umpan hidup cengkerik
target : haruan dan toman /keli


 yang ni aku dengan namie n yie dekat tasik uluyam menghala ke pekan uluyam kalo dari gombak..ssh sikit nak dapat sebab bawak umpan tak kena..ikan xnak makan umpan gewang..mungkin dia nak umpan bau or hidup..


kolam bayar heritage uluyam
8mlm
joran abu garcia volatile inshore
mesin okuma ceymar spinning reels
gewang katak dan umpan hidup cengkerik
target : patin,rohu,pacu

 asyik bagi ikan makan jer...orang pun lapo jgk..haha..
 di kolam bayar heritage dekat uluyam jgk..







sg karang,pahang.(teknik casting)umpan gewang..
air pasang pukul 7pagi..
joran okuma nemesis 5'6"
mesin shimano caenan
gewang top water ofmer,pensil,pooper
target siakap







 gewang byk yang top water..bottom tak ada...kena cari jgk ntt..







No comments:

Post a Comment