Wednesday, August 13, 2014

selamat hari raya

haha..dah lama raya baru nak update..maklumlah tengah rajin walaupun ada kerja nak disettlekan..raya tahun ni amat bermakna bagi aku sebab aku beraya dengan anak yang kedua yang baru lahir pada bulan 3 tempoh hari...mak ayah aku terpaksa beraya di kl sehingga raya ke 3 sebab adik-adik aku tak dapat cuti raya.
aku macam biasa lah raya segamat dulu..pastu ke pahang diikuti kemaman...tapi aku cuma terkilan sedikit sebab tak dapat jumpa ramai saudara dan kawan2 aku dekat kampung..maybe sebab raya yang ke 3 semua dah balik sebab raya ke 4 ramai dah mula kerja...apa2 pun bersyukur sebab aku masih boleh beraya...






 izz dan sepupu nya medina


No comments:

Post a Comment