Wednesday, August 13, 2014

aku belum nazak..

as salam semua,

lama betul x update blog ni..yela sejak sakit mood lain macam sikit.yang pasti aku kena kuat hadapi apa yang aku lalui sekarang..aku bersyukur sebab sekurang kurang nya Allah swt memberi aku peluang untuk aku bertaubat untuk membetulkan apa yang salah dan tidak betul..
aku kena kuat untuk anak-anak aku,untuk isteri aku untuk family aku untuk yang memerlukan aku..aku nak jadi HERO before aku pergi...
pada mula nya aku sukar nak menerima penyakit aku..macam2 aku fikir sampai naik darah tinggi..lama2 aku dah boleh terima dengan syarat lupakan penyakit ni dan teruskan hidup...alhamdulilah masih ramai yang sayang kan aku..walaupun mereka tak rasa apa yang aku rasa..aku selalu fikir untuk positif kan diri dengan cara masih ada yang teruk sakit dari aku..
masa dekat wad aku ingat pesanan seorang hamba allah ni.kenapa allah swt pilih kita untuk hadapi semua ni,sebab allah tak nak kita senang tercampak ke dalam neraka nya dan selain itu dia pilih kita sebab dia tahu kita seorang yang mampu menghadapi dugaan ini..
sekarang aku cuma hidup macam biasa dan jangan fikir kan sangat penyakit ni.sampai waktu semua akan pergi jua..yang pasti aku sayang family aku,aku sayang wife aku,aku sayang anak2 aku izzry dan firas,aku sayang mak ayah aku,adik beradik aku dan semua yang mengenali aku....
alhamdulilah kepada rakan2 aku yang melawat aku dan yang menghantar sms,wasap dan sebagainya untuk mengucapkan salam untuk cepat sembuh aku ucapkan terima kasih banyak2 sebab hadir dan sebgainya...

1st day before ICU
 

ICU nah hambik 3 hari...macam2 wayer diaorg bagi...

haha..lari dari hops g jalan2 pakai kain pelikat



adoii sakitnya...

 thanks miss aishah dari UUM yg sempat melawat aku..

 kwn2 dari uum

 ijoy berbaju biru aku rindu kan dia..dia terpaksa skip sem ni sbb mslh dkt tmpt kerja




 pembedahan kecil dekat tangan untuk dialisis

 nah ambikk..isap darah...pakai leher..

 keadaan selepas operate tangan..
sakit weii...

wad aku di pusrawi...

No comments:

Post a Comment