best student nih....
yang aku paling gembira skang ni,anak nom 2 aku bakal lahir kedunia..ya allah xsabar nya nak tunggu my second hero..hihi..of coz laki lah kan..yang nom 1 izzry rayyan dah nak masuk 3 tahun.kejap jer masa berlalu..aku pun semakin tua dah..ank pun dah pandai dah sikit..blh dh fikir apa yang elok nya..aku cuma tegur dan larang apa yang tak perlu shj..hbs la game aku..dia dah
p/s: sekadar menulis dikala kerajinan..haha
hujung tahun merangkap nak masuk awal tahun 2014, aku merayap bersama anak bini ke utara...niat hati nak terus ke krabi selepas round utara..tapi masa, keadaan bini yang sarat dan duit yang membuat kan aku tangguh mulakan trip tu next time...
penang...(seberang jaya/bukit bendera)
aku g penang dengan alasan kawan 1 kolej dll khawin..dia buat majlis dkt penang free school..home stay aku dekat seberang jaya.jalan apa aku xigt..tapi blh tgk gmbr rumag tu agak besar dan boleh la nak ddk dlm 4 keluarga..not bad harga nya dalam RM250 sehari..
rumah homestay yang aku sewa..
majlis perkhawinan kawan
bukit bendera.
Langkawi...
lepas majlis tu pukul 4 pagi aku gerak dr penang utk ke kuala perlis..kul 6 lbh aku smpi jeti and lebih kurang 5 hari dkt sana..lama xbercuti sampat rasa xnk balik jer..seronok sgt dpt jln dgn ank bini..
lepas ni ssh la sikit sbb ank nom 2 kecik lagi..kena tunggu semua besar sikit lah..lagi pun aku buzy dgn kelas nya..
pantai chenang
nama kedai "laksa power" berhampiran dengan airport langkawi"
Aquaria langkawi..rm28 per entry..stand by duit..ayokk..
aktiviti orang perempuan...periuk belangga..huhu

No comments:
Post a Comment