alhamdulilah...rezeki anak..xdalah menang besar sgt pun..just win note 3 jer..thanks proton for the contests..lagi pun mcm dh lama sgt xupdate blog ni bosan2 dkt ofis ni tepek lah sikit sedikit sebanyak hasil dari byk2 contest yg aku masuk...
bln 3 ntt wife aku akan due ank nom 2..so izz akn dpt adik..yeahhh..so kira kemenangan ni bg aku rezeki ank kami lah..Allah dah menjanjikan rezeki setiap insan,cuma kita jer kena terima qada dan qadar apa yg telah tertulis..hari ni juga lah bantuan kewangan pelajaraN aku telah lulus.(yayasan telekom) thanks telekom kerana mengerti insan yg serba sederhana ini..
hmm...xlama lagi 2013 bakal meninggalkan kita...apa yg kita dah capai ekk sepanjang 2013 ni...kalo utk kerja kita ada KPI ( Key Performance Indicator ) untuk tahu kita dah capai target ke belum utk tahun ni, tapi KPI utk diri kita mcm mn?? dah capai?? hmm...tanya org buat apa, aku ni masih byk belum aku jumpa tahun ni..
xpa apa2 pun jgn stress, cari ketenangan dgn cara masing2..insyallah ada jalan nyer..so i need vacation for refresh...haha..mn nk g ni??
jeng..jeng...jeng...
mari berjalan...
daa...
No comments:
Post a Comment