so b4 jejalan kami cam biasa isi perut dll..
hari ke-2 jgk kami tukar hotel.bkn apa nk rasa hotel berlainan sikit...kami check out dari AN TAM dalam kul 10 lbh dan trs ke hotel THANH THU.
sepatutnya check in lmbt lagi dalam pukul 2..tapi dorang bagi awl mgkn sebab xda owner dalam bilik tu..
teh tarik vietnam dalam 30.000 vnd
roti canai dia best..aku suka dengan kuah kari ayam dia.. satu set dalam 80.000 vnd.
kopi yang agk kaw....sape suka dengan kopi boleh request dekat sini.sini mmg terkenal dgn bermacam kopi.
yang ni lain pulak ceritanya...org sibuk nak berjalan dia sibuk nak main game..adoiii..
yeah dah dapat kunci hotel..
bilik xda lah canggih mn boleh lah sekadar nak tido nyer pun.
ok 1st kita org berjalan kaki ke muzium yg xth nama dia..hehe..dekat sini ada 2 muzium..satu muzium tempat barang perang dan yang ni byk pasal sejarah je.
pintu masuk muzium yang dikhabar itu..hehe..
nak masuk kena bayar dalam 30,000 vnd..ok la..
dekat sini byk terangkan psl politik negara mereka dan macam mn dorang boleh merdeka dari zaman perang yang berpuluh tahun lama nya..dorang bangkit dari kesan zaman perang..yela dorang merdeka lebih kurang kita kalo xsilap tapi kesan perang sampai skrang...tapi rakyat nya prihatin dgn negara dorang..berbagai cara nak meraih rezeki utk trs hidup..bkn sekadar bergantung pada krajaan..
amboi..
xhabis lagi..ada sambung lagi...ni baru muzium pertama..
xtahu kenapa gmbr xboleh upload byk pulak..huhu..ada limit ke nak masuk gmbr..