Tuesday, February 5, 2013

universal studio singapore USS

semperna cuti  hari wilayah 1 feb...aku n beberapa family telah bercuti ke USS..ini pun free bcoz sponsor by MECs tempet kerja wifey aku..huhu..ok la kn...free g jela..thank to MECs coz sudi menaja kami  sekeluarga..bukan stkt USS je..Hotel,transport and legoland juga dia support..apa2 pun aku enjoy sgt semasa di USS..sebab hajat aku untuk naik transformer akhir nya tercapai..huahua..ni lah beberapa pict yg smpt snap mgunakan IOS6 ..haha..kamera malas nk pegang..

 Tune Hotel Danga Bay

 dekat jer dgn hotel..jalan kaki peluh gk la..2km..haha..

 sempat tu singgah Fun fair..

 abg man sedang kusyuk berjuang..wacaa..

 7.30 am...bergerak dari hotel tune ke second link..sampai di imigresen dalam 8.30 cm tu la..xigt


 tudia..nohoo..tapi izz masih tido lagi tu..

 ibu yg excited ...




 tgk la..saya tido lagi ni..nak cakap jet lag bkn,sbb naik bus..huhu


 saya dah bgn..jom ler ayah nk jalan..









 tu dia ibu menjeling ayah nak msk transformers..haha..




 far far away




 kemain lagi suka berjalan..


 santa barbara..






 souvenir 








 jumpa jgk tempat nk berasap.

 tgk brader ni..aka acap..sedut baik nya..



 googbye USS..see u again..
i enjoy the trip...

alamak...apa yg couple ni buat..oo izzry ajk GF tgk fish yer..hiks..

hari keluarga kuaters brickfileds di TG AGAS PD

salam last 2 weeks kuaters brickfileds di mana pernah aku duduki dulu organize untuk hari keluarga di Tg Agas Port Dickson...actually kebetulan hari cuti..aku free la waktu tu..so aku pun join la event tu..kalo ikut sejarah lampau zaman pahlawan hang tu yuu...geng kuaters ni ramai..tapi ramai mak ayah dah pencen xnk jadi hang pahlawan lagi tinggal lah 15 keluarga yang join event ni..ok gk per..meriah..kecoh xyah cakap lah..

 have a breakfast sponsor by RT..(rukun tetangga)



 ohh ibu...ko buat apa tu..

 view from entrance side
 pakcik mail dgn acara bowling buah kelapa..igt senang payah gak wei...fuhhh.

 amcm agk2 blh buat spin x mcm di cosmic bowl..haha..


 port mancing

 izzry masuk pertandingan mewarna..teror ank aku..



 ni lah hasil nya..power kn..bkn warna but conteng..haha

 acara rebut gula2..



 amboi atok yg mengajar cucu cara2 nak amik gula2 banyak2..

 fishing time.....

 kemain lagi senyum mamat ni..

 abah dgn aktiviti kayak di petang hari..

 BBQ time...






sekian dan tamat sudah cerita hari ini yer anak2..haha..TQ RT sbb sudi mempelawa kami untuk ke event ni..

recall memory

rasa lama dah x berblog..maklumla anak nk membesar..uikk apahal..bkn apa tetiba rasa rerajin nak ber up to dated..tapi kali ni aku nak recall all ex ikm fren yang dh kawin n di ketahui..sory la yang pada yg xda tu..bkn xhadir tapi xth mn pergi gambar kalian semua...apapun korang semua da best to be my best frend in planet horizontal..
jom la recapp...nk berceloteh pun bosan gak.

 faiz/ lanun wedding..pasangan xigt nama..

Ahmed Fahkril And Sayidah (bob kiki n ayie)
 
 hafiz/pet and shahsa

 hazidee/biskut and pasangan xigt..

 rosmahadir/pakcik and xth nm

 nasrul/moq and Maria

 pet and shaha again

 ex ikm berbuka posa di setiawangsa

azlan/ayu and siti..

apa-apa pun hope semua berbahagia hendak nya yer..semoga persahabatan kita kekal sehingga nyawa yang terakhir..fuhh..macam ayat novel..kelam kelibut aku nk tulis blog hari ni..mana xnya buat kejap tinggal buat urusan kerja plk..hmm...