Friday, April 13, 2012

Ustaz Azhar Idrus ke MTM

 salam..huh..rasa mcm lama dh xberblog..baru2 nie ustaz azahar idrus dtg ke menara telekom dmana tmpt aku keje..hehe..rasa mcm teruja plak..bgs gk TM ni,dlm mengejar arus kemodenan ni ilmu2 agama masih xlupa..dijemput ustaz DOn , ustaz Azhar dan yg lain2 utk staff2 nya..dh la ustaz azhar idola aku plak..alhamdulilah...byk pekara2 baru yg disampai kn oleh ustaz masih di ingatan.thanks..

kuliah ilmu bersama Ustaz Azhar Idrus
venue  : menara TM(TMCC)
masa  : 12.30pm.



 sedang menunggu kehadiran ustaz
 setibanya ustaz dimenara bersama soalan yg telah diberi.

 bersalaman dari peminat ustaz..hihi
thanks...TM & USTAZ AZHAR IDRUS...

Tuesday, March 27, 2012

SENDUK "HERY"

hehe..cm senduk fifi arr pulak..ni lah masakan aku yg ala kada sbb ibu xdpt nk msk sbb izz demam n xnk org jauh dari dia..jadi aku decide utk masak sndri.stlh sekian lama x ke dapur akhir nya chef hery berjaya mertabatkan sbg suami yg blh memasak..hehe..
jeng..jeng..jeng...


 nasi goreng telur,ikan bilis and udang kering + ayam goreng...
spagehti with meetball ...
hua..amcm jadi??nk tempah meh sini..utk kenduri kawin ke,dinner ke,picnic ke..haha..just kidding..daaa.

Friday, March 9, 2012

tour to SaBaH (part 5)

 hah..dis is da final day to me at sabah..b4 return back to kl, mcm biasa la pic dll..permintaan ibu..hehe






 api-api apartment..so u all blh la tgk sndri la agk bsr jgk la ruang dia..


 hall with 2 room..


 kitchen yg ada dapur gas..senang ibu nk msk bubur utk izz..

 time to go...thanks a lot sabah..we hope we will come again..kredit to darus and joe for your cooperation..borrow your car for 5 days since we at sabah.


 the thing is why so high...!!!gayat doh..

alhamdulilah..we safely landed at LCCT at 3 pm..thanks all..daa..

tour to SaBaH (part 4 )

( Kundansang, kaki bukit Gunung Kinabalu Park ) 

 perjalanan ke kinabalu park ambil masa dlm 2 jam dari KK..xpa driver F1 iaitu aku kn ada..best btl main corner dkt sana..perjalanan nk kesini kena lalu tamparuli..kita org gerak dlm pukul 6 pagi..tapi smpi dlm pukul 8 je awan dh tutup gunung2 yg ada.so xdpt nk ambil gmbr dari ats kebwh..


 sarapn dll la..cewah..mcm nk mendaki je..yela lapo tu..jauh kot nk kesini..
 izz pun mkn gk..bubur ibu dh sediakn..

                                              
kami kuat..mari ayh kita panjat ini gunung..challenge!!!..

                                                     

                                             

                                             

 nk ambik pic mcm mn awan dh ada..hmm..
 alamak abg..
 sejuk weiii...

( Dairy Farm )

 kepada yg nk tgk lembu yg sesrupa mcm lembu new zealand meh la ke sini..ladang dia btl2 menarik..cuma nk pergi dia kena tempuh jln yg xrata n xberturap..xdala jauh dari kinabalu park kesini dlm 7km kot..nk msuk kena bayor rm3 xsilap..

( memorial war British )
 



 ( Hot Spring Pooring )

 hah sesape yg rasa ada kurap ker,gatal2 ke apa lagi lah etc meh la kesini..air dia mmg panas..nk letak kaki lama2 pun xblh sbb panas sgt..msk murah je..rm3..berbaloi la..dkt sini byk jgk aktiviti blh buat..cth nek jambatan gantung,mandi kolam n gelunsur..jarak dari kundasang dlm 30km jgk la..




  
( Pasar Malam Kg Air )


 berapa byk da pasar dkt sini..dkt sini mmg btl2 murah barang dia..tapi pilihan xbyk la..biasa2 jer..
mcm biasa la kalau aku n izz pergi ke tmpt mcm ni..hehe..