
adoiyai...bengang nya hr nie..(bkn lagu akim af k tajuk bengang)ni bengang btl nya..bkn apa,aku tlg org alih2 aku gk yg kn..ptt kah aku mgalah??ish...dh lah aku tlg pas2 dituduh nya aku blk..peh mmg xth malu tul org cm nie..serius aku kt org mcm nie mmg xptt ada..tgh ssh cr aku, in the end aku yg kn..xpala xda rezeki nk wat cm ner..aku doa kn ko bhgia jela...jgn harap aku nk percaya lg ckp org yg mmg siot cm 2..nk cita lbh2 pon xguna dh mmg perangai dia mcm 2 nk wt cm ner.
aku xslh kn sesape,tetapi sape x bengang kalo jd cm nie..nk maki tkt aku absorb bda bkn2 ntt...just doa kn dia berubah dh lah..nsb dlm keadaan aku bengang cm nie ada gk yg tlg...support aku..ish..2 lah beza kwn ngan sahabat..kalo rasa nk idup senang tlg lah jgn tunjuk kan sgt yg awk 2 power..org menyampah..last2 xda power mn pon,saje eksyen jer lbh...rupa nya nothing hero to zero..igt zero to hero..
hero=suka cita yg dia ada sedara pangkat power2..for what????ada aku kisah..cait
zero=mls belajar n bersusah pyh tp suka menunding jari..btl sgt hok ni..
ish ssh btl tul berurusan dgn org yg fikir dia hbt sgt...xbersabar hah ni lah jadi nya..punya lah aku tlg dia last2 aku yg dia salah kn jgk..peh sakit hati siot...ko pnya mslh aku cuba solve tup2 aku plak jd myampah..tlg lah..xpyh lah bergaul dgn org lg..pergi lah cr benda yg sesuai dgn perangai ko..
p/s: lps ni aku xkan tlg org mcm ko lg..percayalah if ko wat baik ngan aku...
(bak kata dr azizan org nom 4 pendemdam..)ni lah kelemahan aku kalo ko nk th....dh lama aku xguna sjk aku th ni kelemahan aku...salam..






