Thursday, March 17, 2016

hepy beday adikkk...

 hepyy bedayy too uu...hepy beday too uu..hepy beday too adikkk(firas)...hepy beday too u...selamat hari jadi yg ke 2 anak ayah...ayah tak mintak byk..semoga anak2 ayah menjadi orang yang berguna,cerdik,bijak,pandai,soleh,beriman,serta boleh berdikari sekiranya ayah dah tak ada lagi...
ehh byk lak..kata sikit jer..haha..

 ayah sayang anak2 ayah..cuma watak ayah tetap ayah...garang jika perlu.tegas jika mau..tapi hati ayah tetap syg utk adik and abg izz..setiap hari ayah memikirkan keselamatan anak2 ayah,mkn,mnum,tido,sakit,dan macam2...hati ayah tak tenteram sejak kamu berdua lahir....susah hati sebab takut menghadapi masa depan..
 ayah cukup risau bila mana kamu sakit,menangis,dan tidak dapat apa yang kamu berdua hajati...kdg2 ayah pendam utk dapatkan jugak wlpun payah atau susah nak dapat...ayah nak ank2 ayah dapat dan gembira apa yang dihajati dan bukannya ditangisi....
apa2 pun ayah bersyukur sebab dapat bersama dengan ank2 ayah lagi dan juga ibu...ayah berharap umur ayah pjg supaya ayah dpt melihat kedua dua putera ayh berjaya dan membesar dengan menjadi insan yang berguna..

p/s: sambil dengar surah yasin..

insyallah doa seorang ayah juga boleh makbul..amin...

No comments:

Post a Comment