Friday, September 12, 2014

izz dan firas semakin membesar

as salam,

masa berlalu dengan pantas...anak2 aku pun sekarang dlm proses membesar...hari2 aku teringat dekat diaorg..takut sgt dgn perkara2 yang tak elok terjadi..hope sgt benda tu tak akan terjadi...firas dah nak masuk 6 bulan..izz pulak dah 3thun 5bln...mcm2 kerenah izz skarang dlm tempoh membesar...hobi suka main game..minat pada kereta mainan wlpun aku beli patung ultraman tak dilayan nyer...
firas pulak ada kerenah dia,asyik gigit jari je..yang izz tak habis2 dengan kain putih dia...hmm...kadang2 tgk gelagat diaorg ni buat aku nak menangis sebab Allah swt dah anugerahkan satu hadiah yang paling indah dalam dunia...
aku cuma mintak anak2 aku jadi buat baik dan berjasa pada masyrakat..kalau boleh berjaya..
tapi mcm biasa lah nak besarkan anak ni cabaran dia besar..apa2 pun kita perlu bersabar...

 firas zayyan ikut jejak abg izz...adoii 

 dua beradik tgh sibuk main game sampai dah lewat malam baru nak tido.


 izz dgn atok..





 haha..izz br bgn tido..muka tension kena kejut...ngtuk sebab tido lewat main game

 dua beradik tgh main ats kerusi makan..


No comments:

Post a Comment