Wednesday, November 21, 2012

banyak nyer keje sekolah nak buat!!!...

salam...izz semakin hari semakin menunjukan perkembangan untuk membesar.dari xboleh jalan skang dah boleh berlari..hmm tapi kali ni dia dh mula tunjukan reaksi menconteng..tgk la gelagat dia..mcm2 gaya dia buat untuk mendapatkan hasil contengan dia itu..haha..

 conteng sambil meniarap

 sambil duduk pulak

ehh!!mencangkung pulak...

apa pun gaya xkesah la yer izz.janji anak ayah ni suka apa yang dia buat..ayah bg 1 buku tu nak suruh dia conteng.pengenalan sebelum dia mengenali untuk membaca,mengeja,mengira,menghafal dan segala meng..haha..kalau xcukup buku tu lagi nanti ayah belikan yer...


No comments:

Post a Comment