Thursday, August 9, 2012

ex IKm Beseri berbuka puasa

 alhamdulilah..hampir setiap tahun kami xpernah miss utk bersama berbuka puasa..kali di berbeza sikit..aku yang decide nak g "kg pengantin" ni sbb dah xth mn laei nk berbuka bersama..yang beza nya dll ramai yang bujang..skang dh kawin..aku plak bwk ank..hehe..by da way..aku enjoy dis moment...

 TQ; aril,liely,big john,ayu@lan,bob,pet,penang,shasha,and lain2...

 yang baju merah tu kalo mkn dari dll kena hayati apa erti mkn..haha




 peace...

alamak izz xnk la dgn uncle liely..hahaha..gamuk sudah..

No comments:

Post a Comment