alhamdulilah..hampir setiap tahun kami xpernah miss utk bersama berbuka puasa..kali di berbeza sikit..aku yang decide nak g "kg pengantin" ni sbb dah xth mn laei nk berbuka bersama..yang beza nya dll ramai yang bujang..skang dh kawin..aku plak bwk ank..hehe..by da way..aku enjoy dis moment...
TQ; aril,liely,big john,ayu@lan,bob,pet,penang,shasha,and lain2...
yang baju merah tu kalo mkn dari dll kena hayati apa erti mkn..haha
peace...
alamak izz xnk la dgn uncle liely..hahaha..gamuk sudah..
No comments:
Post a Comment