fuhhh...mmg terbaik g melantak kat jeram klang.jln menuju ke bagan dato n teluk intan..nsb dah ada highway LEKAS..so dlm 30 mnt aku dh smpi cna..rombongan smlm aku bersama kwn2 ofis kesana la...alhamdulilah..mkn punya la byk tp bayar baru rm240 je..tong2 sorang 60..ada 8 org xtermasuk izzry..hehehe..sbb dia xmkn lg..so far AROMA IKAN BAKAR dkt jeram nie menjadi pilihan aku untuk mkn seafood..kerapu,siakap,ketam,sotong,udang,penguin,suma ada..hehehe...so sesape yg nk mencuba pilih lah utk kesana...bg aku tmpt dia cntk,selesa,mkn sedap,dan paling best xmahal sgt....

nie signage kedai makan tu..

mus n munir dalang dlm mencari makanan nie..hehehe

menu utama : siakap 3 rasa,siakap stim,sayur kailan,kerang,sotong celup tepung,udang,ketam bercili,tomyam gong dan nth apa lg..xigt..

ketam pilihan utama aku..hohoho

izz yang seronok sbb dpt kuar berjalan...

kegirangan semasa menikmati juadah...hehehe

tambah kak....jgn malu2..byk lagi lauk tu..hihihi

ayat lepah mkn: awaq perut aku nie...
aku: mkn punya byk smpi xigt mmg la..puittt...

org rumah mus yang tulun utk ceduk nasi

ketam bercili BBQ...

siakap stim

akibat taksub paDA ikan nie lah jadi nya...
No comments:
Post a Comment