Tuesday, August 23, 2011

rezeki di bulan puasa

allhamdulilah,sedar xsedar kita nak hbs dah posa..yang best nya tahun nie aku berposa dgn ank aku buat kali pertama..gembira dgt..yelah tahun nie plak tahun pertama aku beraya dgn aku..dgn kehadiran izz bertambah ceria sgt keluarga aku...hehehe...
next smlm aku berjaya menabah emas sbyk 20gram lagi utk future aku..best sgt rasa nya..yela itu kan aset fizikal aku..lagi 1 ia adalah pelaburan yang sgt bijak..hihihi...insyallah aku target dlm masa setahun aku dah ada sekurang2 nya dlm 100gram..of course la kena zakat..tapi xpala..dah wajib kn..alhamdulilah itu semua rezeki..insyallah ada rezeki lagi aku nk tambah lagi..hihi..
harga pasaran sesama utk 22/8/2011


No comments:

Post a Comment