IKM,BESERI PERLIS
Hmm kdg2 cm nk patah balik jer ms dulu..best sgt time zaman2 kt perlis dulu..org kt xda sape larang nk wat apa melainkn tenaga pengajar jela..hihihi..kt bwh nie ada lah ckit gmbr2 yg aku simpan masa aku study kt cna dl..so kwn2 yg sm blajar nk tgk kenagan or memori korang yg nakal time dak2 dulu..tgk lah..kdg2 lawak gk aku tgk zaman2 nie..dgn muka bdk nya.,.haha..tp mn eh suma,???ada yg still berhubung but yg lost contact 2mayb dh round the world cr rezeki kot...apa2 pon nie lah kenangan serba cikit utk all..k
nie lah tmpt aku blajar...byk memori kt cni..kn redam dlm kolam,kn ragging(uish)tp yg penting kt cni lah aku blajar nk idup cm ner..teknologi kejuruteraan mekatronik
woi apa nie...hihi...dak2 tgh enjoy ngan mandi..masa nie suma lupa diri..yg paling lupa diri tu hah..bob n pet..hihihi
kek umh bob kt alor setar..
farid hang dok snokling eh..ikan 2 geram tgk hang nya..hihihi
nie lah nm nya blajar tentang robot..amcm??pening beb study benda nie..hihihi
keadaan umh sewa yg cantik n indah sgt..amcm??ni lah bujang nm nya..hihi
pneumatics...time nie rmi yg enter frame..hihi
ha nie lah keje part time mlm mgu...jd mat rempit konon2..hihi...lpk kek kuala perlis..hampir kn tangkap pon ada..tp pe pun dorang nie bukan pelumba haram..just nk rasa jd mat moto jer..hihi..termsk lah aku..huahua
dlm feri nk ke pangkor..duit dlm poket tgl rm30 jer..tp yg penting duit 2 cukup smpi nk blk perlis..hihi
amboi xsbr nya nk mandi..kek bukit hijau sedim
masa nie kalo xslh kat ikm lumut..
dlm feri nak g pulau pinang
yg nie lps trn feri..sementara 2 apa lg..posing lah..hihi
uih seksi nya..mentang2 xda org kt coral island nie dpn teluk nipah pangkor suma separuh bogel..hihi
wan tjk ajk kt zam,yg blakang aku suma cbuk nk enter frame jer..hihihi
masa nie dlm bas mini dr ikm lumut nk g jeti lumut...ntah mcm2 perangai dak2 nie wat..sampaikn driver bus pon dorang duk ajk sembang..aku igt lagi...hahaha
lan n the typist nie xabs2 dgn pomen nya..nk kt nom 6 x gk..blh lah setakat nk laju hbs meter try ar wat dgn dia...hihi(jgn marah ye ayu..ko kn br bercinta..hihhi)...nie pon moto aku dia bikin...hbs suma dia bkk nk bg laju...haha
jln2 cr mkn kek lumut kot xsilap..masa nie br pas traning kt aik lumut..2 yg kami kuar sakan 2..
tp ms nie lah aku tgk dak2 nie unite n ssh lah nk cr member cm nie..smpi kn aku kawin pon dorang still dtg dr jauh..
santai...stylo ker???
dengaan senior n junior..ms nie ada hari sukan..aku nyibuk jer..xmsk pon aktiviti sukan..huhu
mesin fobia...pnh aku jahanam kan mata n tool milling nie..peh ms tu tuhan sj yg tahu debaran nk kn marah..nsb cik fazirul mood ok..hihi..thank cik..





No comments:
Post a Comment